SPECJALISTA  DS. PROMOCJI
W REFERACIE  PROMOCJI  ROZWOJU, OBSŁUGI INWESTORÓW  I POLITYKI 
SPOŁECZNO-GOSPODARCZEJ 
W URZĘDZIE MIEJSKIM W BOGUCHWALE

SPECJALISTA DS. PROMOCJI W REFERACIE PROMOCJI ROZWOJU, OBSŁUGI INWESTORÓW I POLITYKI SPOŁECZNO-GOSPODARCZEJ W URZĘDZIE MIEJSKIM W BOGUCHWALE

Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
4 800 - 5 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/4162

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 300 PLN
oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy.

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Zgłaszanie udziału Gminy do konkursów i plebiscytów.
2.Realizacja zadań związanych ze zbiórkami publicznymi.
3.Prowadzenie postępowań związanych z przeprowadzaniem imprez masowych.
4.Prowadzenie rejestrów obiektów turystycznych.
5.Przygotowywani konkursów Gminnych.
6.Prowadzenie spraw z zakresu usług turystycznych, wynikających z ustawy o usługach turystycznych oraz aktów wykonawczych do tej ustaw zastrzeżonych przepisami prawa dla gminy, w tym realizacja zadań związanych z prowadzeniem ewidencji usług hotelarskich świadczonych w innych obiektach.
7.Redagowanie i prowadzenie stron internetowych Gminy.
8.Publikacja materiałów i zamieszczanie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego
w Boguchwale.
9.Obsługa strony internetowej i portali społecznościowych Urzędu Miejskiego w Boguchwale.
10.Prowadzenie spraw związanych z polityką informacyjną Gminy.
11.Przygotowywanie zleceń i zamówień do realizacji zadań promocyjnych.
12.Przygotowywanie tekstów do folderów, ulotek, ogłoszeń reklamowych ich korekta.
13.Gromadzenie i opracowywanie informacji o działalności samorządu.
14.Opracowanie banerów, plakatów, dyplomów, zaproszeń, ulotek, map.
15.Opracowanie prezentacji multimedialnych na potrzeby Gminy.
16.Organizacja inicjatyw związanych ze współpracą z przedsiębiorcami.
17.Prowadzenie i koordynacja działań wynikających z ustawy o wychowaniu w trzeźwości
i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz pełnienie funkcji Pełnomocnika Burmistrza ds. rozwiązywania problemów alkoholowych.
18.Przygotowanie i przedkładanie corocznie Burmistrzowi projektu Programu Profilaktyki i Rozwiazywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii, planu wydatków w zakresie realizacji Programu, sprawozdania merytorycznego i finansowego z realizacji Programu.
19.Ogłaszanie i przeprowadzanie konkursów ofert na wykonanie poszczególnych zadań
w ramach gminnego programu, koordynacja i nadzór nad tymi działaniami.
20.Wdrażanie i propagowanie na terenie Gminy ogólnopolskich i regionalnych kampanii edukacyjnych oraz profilaktycznych w zakresie profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom.
21.Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Boguchwale i Zespołem Interdyscyplinarnym w ramach realizacji zadań wynikających z Programu.
22.Współpraca z instytucjami i organizacjami działającymi w sferze profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania przemocy.
23.Współpraca z przedszkolami, szkołami podstawowymi, gimnazjami i szkołami ponadgimnazjalnymi w zakresie organizacji działalności profilaktycznej w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi i narkomanii.
24.Organizowanie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej dla mieszkańców gminy.


Miejsce pracy:
SUSZYCKICH 33, 36-040 Boguchwała, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1)Obywatelstwo polskie. 2)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3)Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4)Nieposzlakowana opinia. 5)Wykształcenie wyższe. 6)Co najmniej 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych czynności. 7)Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8)4Znajomość zasad działania samorządu gminnego, jego promocji w mediach społecznościowych oraz ogólnych informacji dotyczących Gminy Boguchwała. 9)4Umiejętność redagowania oraz tworzenia treści i komunikatów. 10)4Umiejętność redagowania strony internetowej gminy. 11)4Znajomość obsługa komputera, w tym programów w pakiecie MS Office. 12)4Znajomość przepisów i ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. dodatkowe: 1)Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: dziennikarstwo, zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. 2)Kreatywność. 3)Operatywność , samodzielność i inicjatywa. 4)Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu. 5)Umiejętność pracy w zespole. 6)Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na prowadzenie rozmów i korespondencji . Warunki pracy: 1.Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała oraz teren Gminy Boguchwała. 2.Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu. 3.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach w poniedziałki od 7:30 do 15:30. 4.Zatrudnienie listopad 2025r. 5.Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych. 6.Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na II piętrze budynku /brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/. 7.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu pracy. 8.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 9.Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800-5.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. 10.Dodatkowe korzyści z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Boguchwale: a)regularne godziny pracy, b)regularnie wypłacane wynagrodzenie, c)dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej trzynastka, d)możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, e)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach, f)pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci).


Inne wymagania:
1)Obywatelstwo polskie. 2)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 3)Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4)Nieposzlakowana opinia. 5)Wykształcenie wyższe. 6)Co najmniej 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku lub w wykonywaniu podobnych czynności. 7)Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku. 8)4Znajomość zasad działania samorządu gminnego, jego promocji w mediach społecznościowych oraz ogólnych informacji dotyczących Gminy Boguchwała. 9)4Umiejętność redagowania oraz tworzenia treści i komunikatów. 10)4Umiejętność redagowania strony internetowej gminy. 11)4Znajomość obsługa komputera, w tym programów w pakiecie MS Office. 12)4Znajomość przepisów i ustaw: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. dodatkowe: 1)Preferowane wykształcenie wyższe na kierunku: dziennikarstwo, zarządzanie i marketing, dziennikarstwo i komunikacja społeczna. 2)Kreatywność. 3)Operatywność , samodzielność i inicjatywa. 4)Umiejętność skutecznego działania pod presją czasu. 5)Umiejętność pracy w zespole. 6)Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, pozwalającym na prowadzenie rozmów i korespondencji . Warunki pracy: 1.Miejsce wykonywania pracy: Urząd Miejski w Boguchwale, ul. Suszyckich 33, 36-040 Boguchwała oraz teren Gminy Boguchwała. 2.Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu. 3.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach w poniedziałki od 7:30 do 15:30. 4.Zatrudnienie listopad 2025r. 5.Praca na komputerze powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń technicznych i narzędzi informatycznych. 6.Budynek piętrowy, usytuowanie stanowiska pracy na II piętrze budynku /brak windy dla osób niepełnosprawnych, sanitariat niedostosowany do potrzeb osoby niepełnosprawnej/. 7.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych i Kodeksu pracy. 8.W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym,pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. 9.Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.800-5.300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. 10.Dodatkowe korzyści z zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Boguchwale: a)regularne godziny pracy, b)regularnie wypłacane wynagrodzenie, c)dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej trzynastka, d)możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, e)możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie na preferencyjnych warunkach, f)pakiet socjalny (możliwość uzyskania niskooprocentowanej pożyczki na cele mieszkaniowe, dofinansowanie do wypoczynku, pomoc finansowa w trudnych sytuacjach, dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
https://bip.boguchwala.pl/pl/424-ogloszenia-o-zatrudnieniu/12082-nabor-na-wolne-stanowiska-pracy/21298-ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-specjalisty-ds-promocji-w-referacie-promocji-rozwoju-obslugi-inwestorow-i-polityki-spoleczno-gospodarczej-w-urzedzie-miejskim-w-boguchwale.html?strona=1#ak21298 Określenie terminu i miejsca składania dokumentów: 1.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. promocji osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Boguchwale (parter), 36-040 Boguchwała ul. Suszyckich 33 lub wysłać pocztą na wskazany wyżej adres w terminie do dnia 7 listopada 2025 roku do godziny 15:30. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne albo po upływie wskazanego w ogłoszeniu terminu nie będą rozpatrywane. Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. 2.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem tłumacza przysięgłego na język polski. 3.Dostarczone dokumenty zostaną poddane analizie przez komisję rekrutacyjną, mającej na celu stwierdzenie zgodności kompletności zawartości i formy dokumentów z wymogami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i o miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. 4.Etapy rekrutacji: a)weryfikacja złożonej przez kandydata dokumentacji; b) rozmowa kwalifikacyjna z Komisją Rekrutacyjną. 5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.boguchwala.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Boguchwale. 6.Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych po nawiązaniu z nim stosunku pracy. 7.Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy w wyniku naboru zostali najwyżej ocenienii ich dane zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranej osoby. Po upływie wskazanego terminu dokumenty aplikacyjne podlegają zniszczeniu. 8.Pozostali kandydaci, którzy nie zostali najwyżej ocenieni i ich dane nie zostały umieszczone w protokole z przeprowadzonego naboru osobiście odbierają swoje dokumenty aplikacyjne przez okres 30 dni od dnia ogłoszenia informacji o wynikach naboru w Urzędzie Miejskim w Referacie Organizacyjnym. 9.Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, o których mowa w ust. 8 nie odebrane w terminie, podlegają zniszczeniu. 10.W Urzędzie Miejskim w Boguchwale Zarządzenie Nr 120.70.2024 Burmistrza Boguchwały została przyjętą procedura zgłaszania naruszeń prawa. Z Regulaminem zgłaszania naruszeń w Urzędzie Miejskim w Boguchwale można zapoznać się na stronie BIP, w zakładce INNE ochrona sygnalistów, link: https://bip.boguchwala.pl/pl/408-inne/12306-ochrona-sygnalistow.html.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 29.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 342111
Udostępnij:
Dodano: 29.10.2025, 04:09
ID ogłoszenia: 342111

Zobacz inne oferty

Do góry