StPr/24/2844
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
Zakres obowiązków:
Miejsce zatrudnienia: Włocławski Inkubator Innowacji i Przedsiębiorczości, ul. Toruńska 148, 87-800 Włocławek
Zakres wykonywanych zadań:
1. Kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa,
2. Opracowywanie strategii pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania działalności,
3. Opracowywanie katalogu usług rozwojowych oraz oferty dla lokalnych przedsiębiorców,
4. Prowadzenie działalności informacyjno-promocyjnej nt. aktualnych konkursów i dostępnych form wsparcia dla firm,
5. Wsparcie w procesie budowania powiązań kooperacyjnych pomiędzy firmami,
6. Przygotowywanie, realizacja i rozliczanie projektów/programów/konkursów zewnętrznych,
7. Świadczenie usług doradczych z zakresu związanego z zakładaniem oraz rozwojem firmy,
8. Organizacja doradztw, szkoleń, spotkań networkingowych, konferencji oraz innych wydarzeń wspierających rozwój przedsiębiorczości
9. Sporządzanie sprawozdań, raportów z realizacji zadań,
10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pozyskiwanych funduszy zewnętrznych,
11. Obsługa i monitorowanie usług doradczych oferowanych przez podmioty współpracujące
z WIIiP,
12. Obsługa przedsiębiorców i inwestorów WIIiP,
13. Opracowywanie dokumentów związanych z obsługą najemców WIiIP,
14. Współpraca z administracją rządową, organami samorządowymi, i innymi instytucjami
w obszarze spraw związanych z działalnością WIIiP,
15. Uczestnictwo w szkoleniach, konferencjach, spotkaniach i innych wydarzeniach zwią-zanych
z podnoszeniem kwalifikacji i kompetencji niezbędnych do realizowania zadań na sta-nowisku Specjalista ds. rozwoju przedsiębiorczości,
16. Podejmowanie działań związanych z realizacją Gminnego Programu Rewitalizacji,
17. Obsługa recepcji.
18. Wykonywanie innych doraźnych poleceń przełożonych, jeżeli nie są sprzeczne z przepi-sami prawa
Miejsce pracy:
TORUŃSKA 148, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
MIEJSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- znajomość pakietu MS Office
- Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie; Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej); Doświadczenie w zakresie aplikowania o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej z Powiatowego Urzędu Pracy; Znajomość zagadnień z związanych z prawem zamówień publicznych; Znajomość zasad związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania i rozliczaniu projektów/programów zewnętrznych; Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel i Power Point); Sprawna obsługa programów komputerowych i Internetu, w tym: Zoom/Microsoft Teams, itp. ;Umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook) oraz programu Canva; Umiejętność obsługi urządzeń technicznych oraz biurowych; Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie; Wysoka kultura osobista; Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów; Posiadanie obywatelstwa polskiego oraz pełnej zdolności do czynności prawnych; Nieposzlakowana opinia oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: Znajomość przepisów dotyczących pomocy publicznej; Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w oparciu o zasady dotyczące tworzenia opisu przedmiotu zamówienia zawarte w przepisach prawnych; Doświadczenie w zakresie współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego itp.; Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Wykształcenie wyższe, preferowane finanse i rachunkowość, ekonomia, zarządzanie; Znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej (mile widziane doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej); Doświadczenie w zakresie aplikowania o jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej z Powiatowego Urzędu Pracy; Znajomość zagadnień z związanych z prawem zamówień publicznych; Znajomość zasad związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania i rozliczaniu projektów/programów zewnętrznych; Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel i Power Point); Sprawna obsługa programów komputerowych i Internetu, w tym: Zoom/Microsoft Teams, itp. ;Umiejętność obsługi mediów społecznościowych (Facebook) oraz programu Canva; Umiejętność obsługi urządzeń technicznych oraz biurowych; Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie; Wysoka kultura osobista; Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów; Posiadanie obywatelstwa polskiego oraz pełnej zdolności do czynności prawnych; Nieposzlakowana opinia oraz korzystanie z pełni praw publicznych; Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe. Wymagania dodatkowe: Znajomość przepisów dotyczących pomocy publicznej; Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w oparciu o zasady dotyczące tworzenia opisu przedmiotu zamówienia zawarte w przepisach prawnych; Doświadczenie w zakresie współpracy z Jednostkami Samorządu Terytorialnego itp.; Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1. Własnoręcznie podpisana informacja z danymi: imię i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, 2. Własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3. Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych i innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (np. studia podyplomowe, szkolenia, kursy, szkolenia, certyfikaty), 4. Kserokopie świadectw pracy, 5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za przestępstwo popełnione umyślnie, 6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (załącznika nr 1), Termin składania ofert upływa w dniu: 13.12.2024 r. Adres dostarczenia dokumentów: MIEJSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O., ul. Kazimierza Pułaskiego 6 lok. B2, 87-800 Włocławek (wyłącznie osobiście) z dopiskiem na kopercie Oferta pracy Specjalista ds. rozwoju przedsiębiorczości. W związku z wymogiem określonym w art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 tj.) Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. we Włocławku uprzejmie informuje, iż ogłoszenia o naborze kandydatów na wolne stanowiska umieszczane są w Biuletynie Informacji Publicznej (https://mbm.rbip.mojregion.info/8/strona-glowna-bip.html) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie spółki (ul. Kazimierza Pułaskiego 6 lok. B2, 87-800 Włocławek). INFORMACJA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ KTO JEST ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH OSOBOWYCH? Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest MIEJSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O. ul. Kazimierza Pułaskiego 6 lok. B2; 87-800 Włocławek. JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ, ŻEBY UZYSKAĆ WIĘCEJ INFORMACJI O PRNYCH OSOBOWYCH? Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora ochrony danych (IOD). Oto jego dane kontaktowe: adres e-mail: [email protected]. adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych, MIEJSKIE BUDOWNICTWO MIESZKANIOWE SP. Z O.O. ul. Kazimierza Pułaskiego 6 lok. B2; 87-800 Włocławek JAKI JEST CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA PANI/PANA DANYCH OSOBO Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, archiwalnym oraz statystycznym. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z przepisami Ustawy z dnia 26.06.1974r. Dla danych nieobligatoryjnych podstawę przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit a RODO w związku z wyrażoną zgodą. MU UDOSTĘPNIAMY PANI/PANA DANE OSOBOWE? Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione publicznie na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej w związku z ogłoszeniem wyników konkursu. JAK DŁUGO PRZECHOWUJ EMY PANI/PANA DANE OSOBOWE? Dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów, tj. przez okres 2 lat od zakończenia roku kalendarzowego, w którym przeprowadzono proces rekrutacji. PANI/PAN UPRAWNIENIA WOBEC WUP W ZAKRESIE PRZETWARZANYCH DANYH? Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania. Do momentu rozstrzygnięcia konkursu, wobec danych zebranych na podstawie zgody, ma Pani/ Pan prawo do jej wycofania w dowolnym momencie. Zgodę można odwołać poprzez wysłanie maila opatrzonego podpisem kwalifikowanym lub potwierdzony profilem zaufanym e-PUAP na adres: [email protected]. z informacją o jej odwołaniu, w treści maila wskazać należy swoje imię i nazwisko, a w tytule wiadomości należy wpisać Rekrutacja ../ lub listownie na adres Spółki. W zakresie publicznego udostępnienia danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. W Polsce organem nadzorczym, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest niezbędne i wynika z wyżej wskazanych przepisów prawa.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście