SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI

Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
5 000 - 9 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer: StPr/24/1536



Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 do 9 000 PLN
praca w godz. 7:00-15:00 Warunki zatrudnienia: W Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu obowiązują następujące zasady zawierania umów o pracę: 1)pierwsza i druga umowa o prace zawierane będą na czas określony, z zastrzeżeniem pkt. 5; 2)pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas do 6 miesięcy, jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530); 3)czas trwania pierwszej umowy o pracę dla osób, które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej do roku; 4)czas trwania drugiej umowy na czas określony będzie ustalony po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego; 5)postanowień pkt. 1 4 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Miejskim Zarządzie Dróg w Toruniu lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530). 6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek parterowy, 2) czas pracy: pełen wymiar; przeciętnie 40 godz. tygodniowo, 3) praca związana ze stresem. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZD w lipcu 2024 r. w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Przygotowywanie i koordynowanie inwestycji drogowych wraz z infrastrukturą służącą eksploatacji drogi w tym: opracowywanie i przekazywanie danych do wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie opracowań projektowych.
2)Sprawdzanie dokumentacji pod względem zgodności opracowania z zawartymi umowami, oraz kompletności wymaganych uzgodnień i ważności decyzji administracyjnych.
3)Egzekwowanie warunków umownych związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej.
4)Udział w konsultacjach społecznych opracowań projektowych będących w zakresie swojego działania w formach ustalonych przez Urząd Miasta Torunia.
5)Opiniowanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych kompetencji.
6)Uzgadnianie, weryfikowanie i dokonywanie odbiorów zleconych zadań inwestycyjnych.
7)Weryfikowanie kosztorysów inwestorskich na zaplanowane zadania pod względem zgodności z kosztorysem ofertowym lub przedmiarem robót stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej.
8)Przekazywanie danych do rocznych planów rzeczowo-finansowych dla robót inwestycyjnych z zakresu swojego działania.
9)Przekazywanie danych dotyczących sprawozdań z realizacji budżetu Miejskiego Zarządu Dróg.
10)Współdziałanie w przygotowywaniu porozumień dotyczących zasad, terminów i kosztów usuwania ewentualnych kolizji obcych sieci i urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym z budową danej drogi.
11)Zlecanie wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla wybranych do realizacji zadań z budżetu partycypacyjnego.
12)Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma dotyczące inwestycji.
13)Współuczestniczenie w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych.
14)Aktualizacja komputerowej bazy danych związanej z książką dróg i obiektów inżynierskich.
15)Obsługa klientów w zakresie bazy danych oraz pomoc pracownikom MZD w zakresie korzystania z bazy danych.


Miejsce pracy: Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
  • znajomość MS OFFICE
  • 1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe- preferowane techniczne; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530). 2.Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy w szczególności: a)ustawy o drogach publicznych, b)ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, c)ustawy Prawo o ruchu drogowym, d)ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, e)ustawy Prawo ochrony środowiska, - prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
1.Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe- preferowane techniczne; - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office; - spełnienie wymogów określonych w art. 6 ust.1 oraz ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530). 2.Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy w szczególności: a)ustawy o drogach publicznych, b)ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy, c)ustawy Prawo o ruchu drogowym, d)ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, e)ustawy Prawo ochrony środowiska, - prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a)życiorys (CV), b)list motywacyjny, c)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie, d)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę, e)kserokopie dodatkowych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności, f)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust.1 oraz ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz.530)- załącznik nr 1, g)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną - załącznik nr 2, h)zgoda na przetwarzanie danych osobowych związana realizacją procesu rekrutacji - załącznik nr 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć lub przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Miejski Zarząd Dróg w Toruniu, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń - w terminie do dnia 15 października 2024r. do godz. 1500. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. MZD. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. przygotowania inwestycji. Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu niekompletne lub po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej - www. mzd.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Grudziądzkiej 159. link do strony: https://bip.mzd.torun.pl/oferta-pracy/312/stanowisko-ds-przygotowania-inwestycji

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.10.2024 r. , Godziny : do godz. 15.00

Źródło: CBOP

Dodano: 15.10.2024, 17:10
ID ogłoszenia: 28887
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2024, 17:10
ID ogłoszenia: 28887

Zobacz inne oferty

28,10 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Kościelec
28,10 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Bukowiec
4 300 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
4 300 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Bukowiec
4 300 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
5 200 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Bydgoszcz
5 200 PLNbrutto
Dodano: 2 min temu
Do góry