StPr/25/0118
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
•Koordynacja i nadzór nad realizacją prac w terenie.
•Przygotowanie harmonogramu prac i jego realizacja.
•Raportowanie przebiegu prac.
•Nadzór nad bezpieczeństwem realizowanych prac.
•Przygotowywanie bieżących zamówień wg specyfikacji materiałowej oraz zlecanie zaopatrzenia.
•Współpraca z przedstawicielami Kontrahentów oraz podwykonawcami.
•Rozliczanie zadań inwestycyjnych i raportowanie w zakresie zestawień kosztowych poszczególnych zadań.
Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Pracodawca:
FIRMA RBS MEDIA SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, obsługa programu MS Office
- Podstawowa znajomość programu CAD, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność, doświadczenie, wykształcenie w zakresie telekomunikacji, budownictwa, geodezji lub dziedzin pokrewnych, umiejętność koordynowania ekip terenowych, umiejętność czytania map,
Inne wymagania:
Podstawowa znajomość programu CAD, bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i dokładność, doświadczenie, wykształcenie w zakresie telekomunikacji, budownictwa, geodezji lub dziedzin pokrewnych, umiejętność koordynowania ekip terenowych, umiejętność czytania map,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Radosław Głaz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysłanie CV na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail