StPr/25/11479
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Zakres obowiązków:
- Obsługa osobista oraz telefoniczna klientów w języku polskim (pracodawcy);
- Pozyskiwanie nowych umów w zakresie współpracy;
- Obsługa cudzoziemców w języku angielskim;
- Przygotowywanie i kompletowanie niezbędnych dokumentów.
Miejsce pracy:
Złota 59, 00-120 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
THE MIGRATION BUREAU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Opiekun klienta (wymagany staż - lata: 1)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność i otwartość w kontaktach
- Wymagania: Wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej roczne doświadczenie, albo w obsłudze cudzoziemców, albo w pracy z klientem przez telefon. Biegła obsługa komputera, Microsoft Office. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne. Oferta pracy skierowana do osób lubiących kontakt telefoniczny z klientami. Zgłoszenia: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: Wykształcenie wyższe. Wymagane co najmniej roczne doświadczenie, albo w obsłudze cudzoziemców, albo w pracy z klientem przez telefon. Biegła obsługa komputera, Microsoft Office. Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2. Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne. Oferta pracy skierowana do osób lubiących kontakt telefoniczny z klientami. Zgłoszenia: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
DARIA ZAWADZKA
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook