SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA USŁUG I FAKTUROWANIA

SPECJALISTA DS. ROZLICZANIA USŁUG I FAKTUROWANIA

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Hybrydowa
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0767

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN

Zakres obowiązków:
Weryfikacja poprawności rozliczeń usług pracy tymczasowej
Weryfikacja poprawności faktur od dostawców usług pracy tymczasowej
Sporządzanie rozliczeń usług dla Klientów
Sporządzanie faktur i ich wysyłka do Klientów
Archiwizacja i udostępnianie rozliczeń usług Klientom w aplikacjach typu cloud
Sporządzanie umów współpracy i aneksów z Klientami i Dostawcami usług
Sporządzanie analiz, zestawień i raportów dot. świadczonych usług i zatrudnianych pracowników tymczasowych, praca w godzinach 8.30-16.30.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w systemie zadaniowym
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku
- pracę na samodzielnym stanowisku w systemie hybrydowym (50/50 stacjonarnie/zdalnie)
- niezbędne narzędzia pracy
- wynagrodzenie zasadnicze + zmienne ściśle powiązane z wynikami i jakością pracy
- stabilne zatrudnienie oraz merytoryczne wsparcie przy realizacji zadań
- dobrą lokalizacje biura w centrum Sosnowca


Miejsce pracy:
Henryka Sienkiewicza 3, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie

Pracodawca:
Dariusz Chmielewski

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności: MS Excel, MS Word, MS Power Point,
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia), Min. 5 letnie doświadczenie w agencji pracy tymczasowej i/lub w dziale personalnym w zakresie współpracy z agencjami pracy tymczasowej, Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o pracy tymczasowej oraz naliczania wynagrodzeń pracowników tymczasowych, Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz samokontroli, Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność, Kreatywność, wysoki poziom inicatywy własnej


Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia), Min. 5 letnie doświadczenie w agencji pracy tymczasowej i/lub w dziale personalnym w zakresie współpracy z agencjami pracy tymczasowej, Znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o pracy tymczasowej oraz naliczania wynagrodzeń pracowników tymczasowych, Umiejętność wyznaczania priorytetów oraz samokontroli, Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność, Kreatywność, wysoki poziom inicatywy własnej

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dariusz Chmielewski

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV przesyłać na adres e-mail wpisując w tytule wiadomości nazwę stanowiska pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336194
Udostępnij:
Dodano: 17.10.2025, 04:30
ID ogłoszenia: 336194

Zobacz inne oferty

Do góry