StPr/25/0946
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie miesięcznych rozliczeń finansowych i planów płatności
• Weryfikacja wniosków o płatność
• Weryfikacja załączników do wniosku o płatność, w tym dowodów zapłaty faktur podwykonawcom
Miejsce pracy:
62-045 Pniewy 0, powiat: szamotulski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST SA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel
- [Inne] : Doświadczenie: minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w rozliczaniu inwestycji przy realizacji lub pełnieniu nadzoru nad budową, przebudową lub remontem obiektu budowlanego
Inne wymagania:
[Inne] : Doświadczenie: minimum 1 rok udokumentowanego doświadczenia zawodowego w rozliczaniu inwestycji przy realizacji lub pełnieniu nadzoru nad budową, przebudową lub remontem obiektu budowlanego
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Honorata Witkowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook