SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 200 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1436

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN

Zakres obowiązków:
Prowadzenie gospodarki finansowej Wspólnot Mieszkaniowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie ustawami.
Wprowadzanie danych służących rozliczeniu właścicieli we wspólnocie i wspólnoty jako całości.
Końcowe - roczne rozliczenie nieruchomości łącznie ze złożeniem koniecznych deklaracji podatkowych i innych w razie potrzeby.
Rejestracja wszystkich dokumentów finansowych i przelewów.
Obsługa programów administracyjno- rozliczeniowych , bankowości elektronicznej i MS Office, w tym konieczna praktyczna znajomość programu MS Excel.
Wykonywanie innych zadań, związanych z podanymi wyżej.
Praca 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku( w godzinach pracy biura).
Praca na czas określony: 2 m-ce okres próbny, następnie czas nieokreślony
Oferujemy:
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
stabilne warunki zatrudnienia.


Miejsce pracy:
Krótka 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie

Pracodawca:
USTECKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • doświadczenie w pracy w zespole, obsługa MS Office, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Duża odpowiedzialność i rzetelność Samodzielność oraz odporność na stres Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia minimum średniego ekonomicznego lub wyższego (możliwa inna specjalność). Dobrej znajomości pakietu MS Office( Excel, Word). Umiejętności szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu. Rzetelności, odpowiedzialności, terminowości. Minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku.


Inne wymagania:
Duża odpowiedzialność i rzetelność Samodzielność oraz odporność na stres Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia minimum średniego ekonomicznego lub wyższego (możliwa inna specjalność). Dobrej znajomości pakietu MS Office( Excel, Word). Umiejętności szybkiego uczenia się i pracy pod presją czasu. Rzetelności, odpowiedzialności, terminowości. Minimum rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Natalia Pieniążek

Nr telefonu:
609751551

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny oraz oświadczenie o niekaralności prosimy przesłać na adres [email protected]. Dokumenty będą przyjmowane do dnia 31.08.2025 r. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Oczekiwane rozpoczęcie pracy 01.09.2025 r. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 31.07.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 276881
Udostępnij:
Dodano: 31.07.2025, 04:54
ID ogłoszenia: 276881

Zobacz inne oferty

Do góry