StPr/25/0591
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B oraz budowanie relacji biznesowych. przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji z klientami. Realizacja procesu zamówień B2B - od przyjęcia zamówienia po jego finalizację. Analiza rynku i konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości sprzedażowych. Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wdrażania nowych rozwiązań i obsługi klientów. Raportowanie wyników sprzedaży oraz działań rozwojowych przełożonemu.
Obsługa klienta przed - posprzedażowa.
Miejsce pracy:
Cząstków Mazowiecki, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Konieczne doświadczenie w zawodzie Przedstawiciel handlowy - 2 lata lub Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży - 2 lata. Umiejętność w wystawianiu dokumentów księgowych (np. faktur) oraz programów ERP/CRM. Umiejętność prowadzenia negocjacji. Umiejętność tworzenia raportów i prezentacji. Umiejętności do weryfikacji po stronie pracodawcy.
Inne wymagania:
Konieczne doświadczenie w zawodzie Przedstawiciel handlowy - 2 lata lub Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży - 2 lata. Umiejętność w wystawianiu dokumentów księgowych (np. faktur) oraz programów ERP/CRM. Umiejętność prowadzenia negocjacji. Umiejętność tworzenia raportów i prezentacji. Umiejętności do weryfikacji po stronie pracodawcy.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Edyta Gajewska
Nr telefonu:
227759244 w. 142
Wymagane dokumenty:
skierowanie do pracy