StPr/25/0151
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 675 PLN
Zakres obowiązków:
Obsługa sekretariatu szkoły, spraw uczniowskich i rodziców, platform i programów do obsługi pracy szkoły, prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, prowadzenie ewidencji rejestrów, opisywanie faktur zgodnie z klasyfikacją budżetową.
Miejsce pracy:
Niedziałkowskiego 2, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi w Świnoujściu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Umiejętności -uprawnienia: Znajomość platform i programów do obsługi szkoły Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: Poniedziałek-piątek od 8:00 do 15:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Sekretariat Liceum Praca w godzinach: 9:00- 13:00
Inne wymagania:
Umiejętności -uprawnienia: Znajomość platform i programów do obsługi szkoły Częstotliwość kontaktów z pracodawcą: Poniedziałek-piątek od 8:00 do 15:00 Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: Sekretariat Liceum Praca w godzinach: 9:00- 13:00
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Brudnik
Nr telefonu:
321 26 30
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail