StPr/24/1357
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Twój zakres obowiązków:
• Monitorowanie sprzedaży;
• Prowadzenie negocjacji handlowych;
• Przygotowanie zamówień oraz nadzorowanie realizacji dostaw,
• Sporządzanie cenników;
• Raportowanie o wzrostach lub spadkach sprzedaży, problemach jakościowych itd.;
• Ustalanie z dostawcami terminarza dostaw oraz organizacja transportu;
• Przygotowywanie dokumentów związanych z załadunkiem towaru;
• Współpraca z planistą w zakresie potwierdzania zleceń;
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych;
• Współpraca z działem spedycji w zakresie poprawnego i terminowego załadunku;
• Sporządzanie analiz raportów, zestawień;
Nasze wymagania:
• Doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z sprzedażą nie konieczne; ;
• Wykształcenie - minimum licencjat (preferowane handlowe lub techniczne);
Miejsce pracy:
Dworzec 12a, 89-642 Rytel, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Pracodawca:
KB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B1 - średnio zaawansowany, w piśmie: B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania:
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B1 - średnio zaawansowany, w piśmie: B1 - średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anita Żywicka
Nr telefonu:
691764542
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail