StPr/2025-01-08/0021
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Godz. pracy: 7-15
Zakres obowiązków:
1.obsługa klienta, pozyskiwanie zamówień od odbiorców oraz ich realizacjia,
2.obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do intrastatu,
3.prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i zakupowej,
4.obsługa zamówień sieci marketów,
5.ścisła współpraca w zakresie realizacji zamówień z magazynem,
6.sprawdzanie i aktualizacja cenników sprzedażowych,
7.obsługa reklamacji,
8.sporządzanie raportów dotyczących sprzedawanych produktów,
9.przygotowanie i wysyłanie cenników,
10. współpraca z firmami kurierskimi,
11. monitorowanie terminowości zapłaty.
Miejsce pracy:
32-084 Mników 405, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Langsteiner Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
- dokładność, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, komunikatywność
- [Umiejętność 2] : umiejętność pracy w zespole [Umiejętność 1] : rzetelność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia, [Inne] : znajomość programu Optima, zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych - mile widziane
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność pracy w zespole [Umiejętność 1] : rzetelność, zaangażowanie, umiejętność logicznego myślenia, [Inne] : znajomość programu Optima, zaświadczenie dla celów sanitarno-epidemiologicznych - mile widziane
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Urszula Indyka
Nr telefonu:
600 047 173
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail