StPr/25/0074
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów i wszelkie czynności jej towarzyszące (przyjmowanie towaru, wystawianie faktur).
Miejsce pracy:
Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Komunikatywność
- Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, komunikatywność, otwartość w kontakcie z klientem, dyspozycyjność w soboty.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży, komunikatywność, otwartość w kontakcie z klientem, dyspozycyjność w soboty.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Beata Nizioł-Bąk
Nr telefonu:
757326601 w. 127
Wymagane dokumenty:
Skierowanie