StPr/24/2540
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 500 PLN
Zakres obowiązków:
Sprzedaż, obsługa zamówień klientów (od zamówienia do realizacji). Wprowadzanie zamówień do systemu. Pozyskiwanie nowych klientów. Bieżąca kontrola realizacji dostaw. Obsługa procesów reklamacyjnych. Sporządzanie raportów sprzedaży.
Miejsce pracy:
08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
DROSED SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
- doświadczenie na podobnym stanowisku. Zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność.
Inne wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku. Zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail