SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I INSTALACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I INSTALACJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Hybrydowa
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 7 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0057

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
do uzgodnienia

Zakres obowiązków:
Reprezentowanie firmy na powierzonym terenie, które obejmuje od 4 do 5 województw. Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Instalacja i serwis urządzeń medycznych w siedzibie klienta jak również szkolenie personelu medycznego z zakresu obsługi urządzeń. Przygotowywanie ofert handlowych i wycen do ofert przetargowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych instalacji i serwisu. Promowanie oferowanych produktów, inicjowanie i monitorowanie akcji promocyjnych. Realizowanie miesięcznych oraz kwartalnych planów sprzedaży

Miejsce pracy:
Kresowa 7A, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie

Pracodawca:
SONOLOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dobra organizacja pracy i samodzielność, komunikatywność, rzetelność, uczciwość, aktywna sprzedaż, techniki sprzedaży
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w tym w instalacji urządzeń – praca w obszarze medycznym będzie dodatkowym atutem. Dyspozycyjność, praca hybrydowa - stacjonarna w siedzibie spółki w Zamościu plus mobilna - gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych na terenie kraju. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, kreatywność i zdolności komunikacyjne. Umiejętność pracy w zespole


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, w tym w instalacji urządzeń – praca w obszarze medycznym będzie dodatkowym atutem. Dyspozycyjność, praca hybrydowa - stacjonarna w siedzibie spółki w Zamościu plus mobilna - gotowość do kilkudniowych wyjazdów służbowych na terenie kraju. Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych, kreatywność i zdolności komunikacyjne. Umiejętność pracy w zespole

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Obuchowicz

Nr telefonu:
501 78 21 34

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 14.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 116610
Udostępnij:
Dodano: 14.01.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 116610

Zobacz inne oferty

Do góry