SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNE (KOMORÓW) K/M

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNE (KOMORÓW) K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Znajomość języka
polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/14953

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
+ premia miesięczna oraz kwartalna;

Zakres obowiązków:

- Prowadzenie negocjacji handlowych z Klientami B2B na otrzymanym portfelu,
- Przygotowywanie ofert dla Klientów w zakresie produktowo-cenowym,
- Aktywny kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami,
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientem oraz dbanie o jakość obsługi,
- Dbanie o realizację planów sprzedażowych.

Miejsce pracy:
Sokołowska 33, 05-806 Komorów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
LYRECO POLSKA S. A.

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Telemarketer (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
  • polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość języka angielskiego na poziomie C1; - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; Mile widziane: - roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, - doświadczenie w sektorze B2B, - obsługa pakietu MS Office (głównie Excel), - zaangażowanie w wykonywaną pracę, - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole, - nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, Praca w godzinach: 08:00 - 16:00; Kontakt: [email protected]


Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące; - co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego; - umiejętność obsługi urządzeń biurowych; - komunikatywna znajomość języka polskiego; - znajomość języka angielskiego na poziomie C1; - orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; Mile widziane: - roczne doświadczenie w sprzedaży telefonicznej, - doświadczenie w sektorze B2B, - obsługa pakietu MS Office (głównie Excel), - zaangażowanie w wykonywaną pracę, - umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz pracy w zespole, - nastawienie na rozwój i stałe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności, Praca w godzinach: 08:00 - 16:00; Kontakt: [email protected]

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawca.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 14.12.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 101337
Udostępnij:
Dodano: 14.12.2024, 03:54
ID ogłoszenia: 101337

Zobacz inne oferty

1 700 €netto
Nowe
InterKadra
Halberstadt
1 700 €netto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry