SPECJALISTA DS. STANU POSIADANIA

SPECJALISTA DS. STANU POSIADANIA

Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę w zastępstwie
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2812

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres ważniejszych zadań wykonywanych na stanowisku
- Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wyłączeń gruntów leśnych
z produkcji w trybie ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz
przygotowywanie projektów decyzji.
- Przygotowywanie projektów postanowień związanych z opiniowaniem kierunków
rekultywacji gruntów oraz w sprawie uznania rekultywacji w kierunku leśnym.
- Przygotowywanie projektów postanowień dotyczących uzgodnień projektów decyzji
o warunkach zabudowy i decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego w trybie ustawy
z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia
14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
- Dyspozycyjność związana z wykonywaniem wizji terenowych w postępowaniach
dotyczących wyłączeń gruntów leśnych z produkcji leśnej, w sprawie uznania rekultywacji
w kierunku leśnym, a także czynności kontrolnych w nadzorowanych przez RDLP w Łodzi
jednostkach.
- Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie swojego działania.

Warunki pracy na stanowisku
- Zatrudnienie oparte na umowę o pracę na czas określony umowa na zastępstwo do dnia
zakończenia usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zatrudnionego na
stanowisku Specjalisty SL ds. stanu posiadania w wymiarze pełnego etatu.
- Wynagrodzenie zgodne z przepisami obowiązującymi w PGL LP.
- Świadczenia socjalne zgodnie z przepisami branżowymi.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Odpowiedzialna praca w dynamicznym zespole.



Miejsce pracy:
Matejki 16, 91-402 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Pracodawca:
REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W ŁODZI

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • prawo jazdy kat B mile widziane , znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
  • Wymagania formalne (niezbędne) - Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne lub prawne lub geodezyjne. - Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom. - Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnychi leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach. - Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel. - Wymagania pożądane (fakultatywne) Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.: - Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych. - Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją państwową lub samorządową. - Prawo jazdy kat. B. - Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy. - Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne). - Doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego. - Pożądane kompetencje: radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy, otwartość na zmiany, wysoka kultura osobista. str. 2


Inne wymagania:
Wymagania formalne (niezbędne) - Wykształcenie wyższe: leśne lub administracyjne lub prawne lub geodezyjne. - Doświadczenie w zakresie przyjmowania i udzielania informacji branżowych interesantom. - Znajomość przepisów w zakresie: ustawy z 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnychi leśnych, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 28 września 1991 roku o lasach. - Znajomość obsługi programów MS Office, w tym bardzo dobra Word i Excel. - Wymagania pożądane (fakultatywne) Mile widziane dodatkowe umiejętności, w tym m.in.: - Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych ze stanem posiadania w Lasach Państwowych. - Potwierdzone doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z administracją państwową lub samorządową. - Prawo jazdy kat. B. - Kursy, szkolenia z zakresu prawa administracyjnego przydatne w zakresie wykonywania zadań na przedmiotowym stanowisku pracy. - Kursy komputerowe (np. certyfikat ECDL lub inne). - Doświadczenie w orzekaniu organu I lub II instancji poprzez wydawanie m.in. decyzji administracyjnych na podstawie kodeksu postępowania administracyjnego z zakresu leśnictwa, rolnictwa i gospodarki nieruchomościami, prawa budowlanego. - Pożądane kompetencje: radzenie sobie ze stresem, współpraca w zespole, odpowiedzialność i rzetelność, sumienność i dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, dążenie do rezultatów, rozwiązywanie problemów, wykazywanie się samodzielnością, inicjatywą oraz doskonałą organizacją czasu pracy, otwartość na zmiany, wysoka kultura osobista. str. 2

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Weronika Spisak

Nr telefonu:
724722205

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia (kopie/skany) - Kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych (załącznik nr 1). - List motywacyjny. - Kserokopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagań formalnych w zakresie wykształcenia dyplom/dyplomy wyższych uczelni. - Kserokopie świadectw pracy, dokumentujące staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy. - Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru na wolne stanowisko pracy w biurze RDLP w Łodzi (załącznik nr 2). - Oświadczenia kandydata (załącznik nr 3). - Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, np. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia itp. - Spośród kandydatów spełniających wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu zostaną przez Komisję wyłonieni kandydaci, z którymi przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne. - Planowany termin rozstrzygnięcia rekrutacji wrzesień 2025 r. - Przewidywany termin nawiązania stosunku pracy: październik 2025 r. - Osobą uprawnioną do kontaktów jest Pani Weronika Spisak tel. 724 722 205. str. 3 - Osoby zainteresowane prosimy o składanie wymaganych dokumentów zgodnie z treścią ogłoszenia, wraz z podaniem numerem telefonu i adresu email, osobiście lub przesłanie pocztą tradycyjną na podany poniżej adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi 91-402 Łódź, ul. J. Matejki 16 (Sekretariat) z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko ds. stanu posiadania (umowa nazastępstwo) w terminie do dnia 18 września 2025 r. do godz. 1200. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania tego terminu ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. - Oferty kandydatów bez kompletu wyżej wymienionych dokumentów oraz dostarczone lub przesłane po terminie ustalonym w ogłoszeniu (liczy się data wpływu do RDLP) nie będą brane pod uwagę w kolejnym etapie rekrutacji. - Kandydaci spełniający wymagania formalne i zakwalifikowani do drugiego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie (e-mail) o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. W czasie rozmowy kwalifikacyjnej należy okazać oryginały przedłożonych dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe. - Dokumenty kandydata, który został wyłoniony podczas rekrutacji dołączone zostaną do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wybraną w procesie rekrutacji, po tym okresie dokumenty, nieodebrane osobiście przez zainteresowanych, zostaną zniszczone. - Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Łodzi nie zapewnia mieszkania. - Dyrektor Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi może unieważnić rekrutację na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 12.09.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 312899
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 312899

Zobacz inne oferty

4 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
4 700 PLNbrutto
Dodano: 4 min temu
5 166 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
5 166 PLNbrutto
Dodano: 4 min temu
6 200 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
6 200 PLNbrutto
Dodano: 4 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Drezdenko
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 min temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich
Drezdenko
4 666 PLNbrutto
Dodano: 4 min temu
Do góry