StPr/25/3769
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
utrzymanie i monitorowanie sieci komputerowych oraz systemów telekomunikacyjnych,
konfiguracja i zarządzanie serwerami, routerami, przełącznikami oraz innymi urządzeniami sieciowymi,
zapewnienie dostępności i bezpieczeństwa usług IT oraz systemów telekomunikacyjnych,
diagnostyka i naprawa problemów sieciowych oraz systemowych,
pomoc techniczna dla pracowników w zakresie oprogramowania, sprzętu i systemów teleinformatycznych,
tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji dla użytkowników,
planowanie i wdrożenie nowych technologii w zakresie teleinformatyki,
integracja nowych systemów z istniejącą infrastrukturą,
współpraca z dostawcami usług IT i telekomunikacyjnych,
monitorowanie wydajności systemów i reagowanie na awarie,
przeprowadzenie audytów teleinformatycznych,
przygotowanie raportów dotyczących stanu infrastruktury IT,
dokumentowanie zmian w systemach IT i telekomunikacyjnych.
Miejsce pracy:
36-002 Jasionka 942, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
PORT LOTNICZY RZESZÓW-JASIONKA IM. RODZINY ULMÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, informatyczne
- - wykształcenie min. średnie, kierunek techniczny związany z informatyką, telekomunikacją lub pokrewne, - minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata na takim samym lub podobnym stanowisku, - odporność na stres związany z terminową realizacją powierzonych zadań, - umiejętność rozwiązania problemu i odpowiedniego zamodelowania ścieżki jego rozwiązania, - doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego oraz wdrożeniach systemów informatycznych, - umiejętność analizy problemów oraz szukania rozwiązań technicznych dla użytkowników, - prawo jazdy kat. B, - gotowość do pracy w zespole oraz zdolność skutecznej komunikacji, - zdolności manualne, organizacyjne oraz pracowitość, samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Inne wymagania:
- wykształcenie min. średnie, kierunek techniczny związany z informatyką, telekomunikacją lub pokrewne, - minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 3 lata na takim samym lub podobnym stanowisku, - odporność na stres związany z terminową realizacją powierzonych zadań, - umiejętność rozwiązania problemu i odpowiedniego zamodelowania ścieżki jego rozwiązania, - doświadczenie w pracy w dziale wsparcia technicznego oraz wdrożeniach systemów informatycznych, - umiejętność analizy problemów oraz szukania rozwiązań technicznych dla użytkowników, - prawo jazdy kat. B, - gotowość do pracy w zespole oraz zdolność skutecznej komunikacji, - zdolności manualne, organizacyjne oraz pracowitość, samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail