StPr/24/2796
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 do 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
wg potrzeb
Miejsce pracy:
Wapiennikowa 90, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Centrum Produkcyjne Pneumatyki "PREMA" Spółka Akcyjna
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- Wymagania:Minimum 3 letnie doświadczenie w handlu zagranicznym najlepiej w branży technicznej/przemysłowej w sektorze B2B. Wykształcenie techniczne lub handlowe.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne.Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji. Czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych.Dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji i silna motywacja do pracy. Znajomość programu pakietu MS Office (w szczególności MS Excel). Znajomość elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki, automatyzacji produkcji (będzie dodatkowym atutem). Zakres podstawowych obowiązków:Aktywny rozwój sieci dystrybucji poza granicami kraju.Doradztwo oraz obsługa sprzedażowa obecnych i potencjalnych zagranicznych klientów Spółki wraz zprzygotowywaniem ofert.Realizacja założonych celów sprzedaży.Koordynacja działań marketingowych względem klientów zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów dotyczących klientów zagranicznych.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów.Udział w targach i innych wydarzeniach branżowych. Raportowanie wyników pracy.
Inne wymagania:
Wymagania:Minimum 3 letnie doświadczenie w handlu zagranicznym najlepiej w branży technicznej/przemysłowej w sektorze B2B. Wykształcenie techniczne lub handlowe.Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Mile widziana znajomość języka niemieckiego. Umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne.Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji. Czynne prawo jazdy kat. B. Gotowość do wyjazdów służbowych.Dyspozycyjność, samodzielność w podejmowaniu decyzji i silna motywacja do pracy. Znajomość programu pakietu MS Office (w szczególności MS Excel). Znajomość elementów pneumatyki siłowej, hydrauliki, automatyzacji produkcji (będzie dodatkowym atutem). Zakres podstawowych obowiązków:Aktywny rozwój sieci dystrybucji poza granicami kraju.Doradztwo oraz obsługa sprzedażowa obecnych i potencjalnych zagranicznych klientów Spółki wraz zprzygotowywaniem ofert.Realizacja założonych celów sprzedaży.Koordynacja działań marketingowych względem klientów zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami zagranicznymi. Nadzór nad obiegiem dokumentów dotyczących klientów zagranicznych.Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klientów.Udział w targach i innych wydarzeniach branżowych. Raportowanie wyników pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
41 366-95-02
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Wskazany kontakt tel; 41 366-95-02 lub e-mail: [email protected]