StPr/24/1505
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Przestrzeganie procedur, instrukcji i regulaminów w odniesieniu do prowadzonych zamówień, opracowywanie i przygotowywanie zamówień w zakresie zleconym przez przełożonych,współpraca w zespole oraz miedzy wydziałami w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej oraz zamówień zewnętrznych, opracowywanie harmonogramów rzeczowo - finansowych i planów płatności,sprawdzanie poprawności dokumentacji projektowej dla realizowanych kontraktów, sprawdzanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót i zgłoszenia do PINB,sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji inwestycji oraz niezbędnych materiałów i analiz w tym zakresie,współpraca z wykonawcą i pozostałymi uczestnikami procesu inwestycyjnego, prowadzenie korespondencji tematycznej,przygotowywanie umów i porozumień z wykonawcami oraz inspektorami nadzoru, zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu o zauważonych nieprawidłowościach w trakcie realizacji zadań,pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizowane zadań w zakresie działalności Spółki WPWiK,opracowywanie i wydawanie warunków technicznych,przygotowywanie uzgodnień branżowych z zakresie kolizji dla projektowanych sieci, prowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami okresowymi obiektów, wizje w terenie w zakresie prowadzonych robót budowlanych i przeglądów gwarancyjnych,
wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, jednozmianowa w godz. 6.00-14.00, na pełny etat.
Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 608 089 330.
WYMAGANE DOKUMENTY aplikacyjne własnoręcznie podpisane należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście w siedzibie firmy ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice lub przesłać pocztą na adres w terminie do 25.11.2024 r.
Miejsce pracy:
Młyńska 110, 34-100 Wadowice, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
- prawo jazdy kat B
- Wymagania niezbędne : -posiadanie obywatelstwa polskiego, -korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, -niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -samodzielność, gotowość do wyjazdów służbowych, -umiejętność organizacji pracy, -umiejętność pracy w zespole, WYKSZTAŁCENIE: a) średnie oraz co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji, rozumianym jako wybór wykonawcy (przetarg, rozeznanie rynku, itp.), koordynowanie lub udział w nadzorze nad prowadzoną inwestycją, lub b) wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji, rozumianym jako wybór wykonawcy (przetarg, rozeznanie rynku, itp.), -posiadanie wiedzy i wykształcenia w zakresie zaopatrzenia w wodę, usuwania i unieszkodliwiania ścieków oraz prowadzenia procesu inwestycyjnego, umiejętność analizowania projektów technicznych, -znajomość regulacji prawnych z zakresu:Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawa wodnego,Prawa budowlanego,Podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego,Prawa Zamówień Publicznych. -Prawo jazdy kategorii B. Mile widziane doświadczenie w realizacji inwestycji - projektów związanych z budową sieci wod-kan. z uwzględnieniem funduszy europejskich i krajowych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne : -posiadanie obywatelstwa polskiego, -korzystanie z pełni praw publicznych, pełna zdolność do czynności prawnych, -niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, -nieposzlakowana opinia, -samodzielność, gotowość do wyjazdów służbowych, -umiejętność organizacji pracy, -umiejętność pracy w zespole, WYKSZTAŁCENIE: a) średnie oraz co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji, rozumianym jako wybór wykonawcy (przetarg, rozeznanie rynku, itp.), koordynowanie lub udział w nadzorze nad prowadzoną inwestycją, lub b) wyższe oraz co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji, rozumianym jako wybór wykonawcy (przetarg, rozeznanie rynku, itp.), -posiadanie wiedzy i wykształcenia w zakresie zaopatrzenia w wodę, usuwania i unieszkodliwiania ścieków oraz prowadzenia procesu inwestycyjnego, umiejętność analizowania projektów technicznych, -znajomość regulacji prawnych z zakresu:Ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, Prawa wodnego,Prawa budowlanego,Podstaw Kodeksu postępowania administracyjnego,Prawa Zamówień Publicznych. -Prawo jazdy kategorii B. Mile widziane doświadczenie w realizacji inwestycji - projektów związanych z budową sieci wod-kan. z uwzględnieniem funduszy europejskich i krajowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grażyna Galas
Nr telefonu:
608 089 330
Wymagane dokumenty:
CV wraz Z LISTEM MOTYWACYJNYM, kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształceni, doświadczenie zawodowe, dodatkowe uprawnienia oraz ewntualne kursy i szkolenia, oświadczenia o niekaralności, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu rekrutacji, oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, może być skierowanie dla osób zarejestrowanych w tut. Urzędzie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon