StPr/25/0662
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 7 000 PLN
+ dodatki Równoważny system czasu pracy. Zatrudnienie na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia umowy. Praca w godzinach: 08.00 - 16:00
Zakres obowiązków:
- prace organizacyjne i administracyjne Działu Technicznego,
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej realizowanych spektakli,
- współpraca przy organizacji działalności produkcyjnej pracowni technicznych i pracowników obsługi sceny (montażyści, garderobiane, fryzjerki itp.)
- współpraca w przygotowywaniu harmonogramów pracowników działu,
- przygotowywanie zapotrzebowań materiałowych i technicznych, sporządzanie kosztorysów realizacji bieżących zakupów działu,
- prowadzenie ewidencji sprzętu technicznego i narzędzi oraz dokumentacji inwentaryzacyjnej,
- współpraca przy planowaniu i realizacji prób, spektakli, koncertów i wydarzeń specjalnych,
- współpraca przy realizacji produkcji premier wg projektów reżysera, scenografa, kostiumografa, reżysera świateł i multimediów,
Miejsce pracy:
., 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Pracodawca:
Opera Śląska w Bytomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
- angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
- obsługa komputera - pakiet Office
- Wymagania: umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkich decyzji, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność, dyspozycyjność, wykształcenie techniczne lub administracyjne (minimum średnie), mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub przy produkcjach scenicznych, mile widziana znajomość zasad BHP i organizacji pracy technicznej, znajomość zagadnień prawa pracy z zakresu sporządzania harmonogramów czasu pracy, mile widziana znajomość rozp. MKiDN w sprawie BHP przy org. i realizacji widowisk.
Inne wymagania:
Wymagania: umiejętność czytania rysunku technicznego, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach wymagających szybkich decyzji, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność, dyspozycyjność, wykształcenie techniczne lub administracyjne (minimum średnie), mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury lub przy produkcjach scenicznych, mile widziana znajomość zasad BHP i organizacji pracy technicznej, znajomość zagadnień prawa pracy z zakresu sporządzania harmonogramów czasu pracy, mile widziana znajomość rozp. MKiDN w sprawie BHP przy org. i realizacji widowisk.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Krystyna Trefon
Nr telefonu:
323966821
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dok. aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail