SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2301

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 5800 zł, plus premia, plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:
https://slaskiezoo.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/specjalista-ds-technicznych-konkurs-na-wolne-stanowisko.html
- Śląski Ogród Zoologiczny z siedzibą w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 ogłasza konkurs na wolne stanowiska urzędnicze: Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
- Liczba wakatów: 1 etat,
- Wymiar czasu pracy: pełny etat,
- Zakres obowiązków:
1. Udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych, modernizacyjnych oraz remontowych obiektów na terenie Ogrodu Zoologicznego.
2. Nadzór nad realizowanymi w Ogrodzie Zoologicznym inwestycjami, modernizacjami i remontami.
3. Prowadzenie spraw związanych z rozbudową, przebudową, modernizacją i utrzymaniem w pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej obiektów, urządzeń hodowlanych oraz całej infrastruktury Śląskiego Ogrodu Zoologicznego.
4. Prowadzenie ewidencji prac wykonywanych przez pracowników wraz z rozliczeniem materiałów zużytych do ich wykonania.
5. Zapewnienie utrzymania stanu technicznego urządzeń w stopniu zapewniającym bieżącą dostawę energii, ciepła, wody oraz innych mediów.
6. Sporządzanie zapotrzebowań na materiały, narzędzia i osprzęt niezbędny do realizacji remontów i napraw.
7. Prowadzenie postępowań w sprawie dostaw materiałów, narzędzi i osprzętu z należytą starannością i we współpracy z bezpośrednim przełożonym oraz Działem Zamówień Publicznych.
8. Sporządzanie zapotrzebowań na paliwo, płyny, oleje, smary i części zamienne do środków transportu i narzędzi w celu utrzymania ich w sprawności.
9. Prowadzenie postępowań w sprawie dostaw materiałów, narzędzi i osprzętu niezbędnego do realizacji remontów, napraw i usuwania awarii w oparciu o obowiązujące przepisy i regulaminy.
10. Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów RW na materiał i sprzęt niezbędny do realizacji zadań.
11. Rozliczanie czasu pracy pracowników, kierowców i operatorów.
12. Rozliczanie zużycia paliwa przez samochody, ciągniki i sprzęt.
13. Okresowa kontrola stanu technicznego pojazdów, maszyn, i urządzeń.
14. Nadzór nad prowadzenie racjonalnej gospodarki materiałami, narzędziami i sprzętem.
15. Przestrzeganie przepisów BHP i p. poż.
16. Zastępowanie Kierownika Działu w czasie jego nieobecności.
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora oraz Kierownika RIR będocych w gestii działu RIR.
- Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca wykonywana w budynku Dyrekcji Śląskiego Ogrodu Zoologicznego - budynek piętrowy z windą, przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
2. Praca wykonywana w terenie przy dokonywaniu oceny technicznej obiektów i kwalifikacji robót do wykonania.
- Godziny pracy: 7:00-15:00.

Miejsce pracy:
Promenada Gen. J. Ziętka 7, 41-501 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Pracodawca:
ŚLĄSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie, staż pracy: Średnie lub wyższe o profilu technicznym Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie 2. Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (budownictwo, elektrotechnika, mechatronika, czy pokrewne) 3. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych 5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6. Umiejętność sporządzania planów oraz harmonogramów robót 7. Umiejętność organizacji pracy własnej z uwzględnieniem priorytetów i terminów 8. Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. Umiejętność opracowywania danych do postępowań w trybie zamówień publicznych 10. Umiejętność sporządzania wniosków i dokumentów formalnych zgodnie z wymogami administracyjnymi 11. Wiedza z zakresu realizacji robót remontowo-budowlanych 12. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej 13. Umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych i analiz ofert 14. Umiejętność formułowania pism i wniosków urzędowych 15. Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji 16. Umiejętność pracy pod presją czasu 17. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu 18. Rzetelność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów BHP i P. poz., znajomość zagadnień z zakresu remontów obiektów, znajomość zasad wydatkowania środków publicznych. 2. Znajomość zasad zaopatrzenia i gospodarki materiałowej 3. Sumienność 5. Prawo jazdy kategorii B 4. Dyspozycyjność 6. Znajomość programu kosztorysowego 7. Czytanie dokumentacji technicznej 8. Doświadczenie w pracy z zamówieniami publicznymi lub administracją publiczną.


Inne wymagania:
Wykształcenie, staż pracy: Średnie lub wyższe o profilu technicznym Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie 2. Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (budownictwo, elektrotechnika, mechatronika, czy pokrewne) 3. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych 5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6. Umiejętność sporządzania planów oraz harmonogramów robót 7. Umiejętność organizacji pracy własnej z uwzględnieniem priorytetów i terminów 8. Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. Umiejętność opracowywania danych do postępowań w trybie zamówień publicznych 10. Umiejętność sporządzania wniosków i dokumentów formalnych zgodnie z wymogami administracyjnymi 11. Wiedza z zakresu realizacji robót remontowo-budowlanych 12. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej 13. Umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych i analiz ofert 14. Umiejętność formułowania pism i wniosków urzędowych 15. Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji 16. Umiejętność pracy pod presją czasu 17. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu 18. Rzetelność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów BHP i P. poz., znajomość zagadnień z zakresu remontów obiektów, znajomość zasad wydatkowania środków publicznych. 2. Znajomość zasad zaopatrzenia i gospodarki materiałowej 3. Sumienność 5. Prawo jazdy kategorii B 4. Dyspozycyjność 6. Znajomość programu kosztorysowego 7. Czytanie dokumentacji technicznej 8. Doświadczenie w pracy z zamówieniami publicznymi lub administracją publiczną.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Ewa Idzik

Nr telefonu:
666-031-184

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Curriculum Vitae. 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie lub uprawnienia. 5. Kserokopie świadectw pracy. 6. Kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów / szkoleń w zakresie wynikającym z zakresu czynności. 7. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych. 8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. 10. Klauzula informacyjna RODO dotycząca rekrutacji. Termin i miejsce składania dokumentów: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w dziale kadr Śląskiego Ogrodu Zoologicznego lub przesłać drogą pocztową na adres Śląskiego Ogrodu Zoologicznego do dnia 24.10.2025 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. finansowo-księgowych oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym. 2. Dokumenty złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, oferty dostarczone w niepoprawnie opisach kopertach oraz oferty przesłane drogą elektroniczną nic będą rozpatrywane. 3. Aplikacje, które wpłyną do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego po terminie, nic będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych. 4. Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych. 5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.slaskiezoo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 w Chorzowie. Do pobrania: na www.slaskiczoo.pl 1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Wzór oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o korzystaniu w pełni z praw publicznych, o nie byciu prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe. Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6% .

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie do dnia: 24.10.2025 r. do godz. 12:00 , Godziny : 7:00-15:00
Dodano: 15.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 334656
Udostępnij:
Dodano: 15.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 334656

Zobacz inne oferty

Do góry