StPr/25/2399
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Wynagrodzenie: proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku: płaca zasadnicza 5800 zł, plus premia, plus dodatek za wieloletnią pracę (dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego). Praca na umowę o pracę: Pierwsza umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie:
https://slaskiezoo.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/39487_specjalista-ds-technicznych-konkurs-na-wolne-stanowisko-urzednicze.html
- Śląski Ogród Zoologiczny z siedzibą w Chorzowie, Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze: Specjalista Ds. Technicznych
- Liczba wakatów: 1 etat,
- Wymiar czasu pracy: pełny etat
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
1. Udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych, modernizacyjnych oraz remontowych obiektów na terenie Ogrodu Zoologicznego.
2. Nadzór nad realizowanymi w Ogrodzie Zoologicznym inwestycjami, modernizacjami i remontami
3. Prowadzenie spraw związanych z rozbudową, przebudową, modernizacją i utrzymaniem w, pełnej sprawności techniczno-eksploatacyjnej obiektów, urządzeń hodowlanych oraz całej infrastruktury Śląskiego Ogrodu Zoologicznego.
4. Prowadzenie ewidencji prac wykonywanych przez pracowników wraz z rozliczeniem materiałów zużytych do ich wykonania.
5. Zapewnienie utrzymania stanu technicznego urządzeń w stopniu zapewniającym bieżącą dostawę energii, ciepła, wody oraz innych mediów.
6. Sporządzanie zapotrzebowań na materiały, narzędzia i osprzęt niezbędny do realizacji remontów i napraw,
7. Prowadzenie postępowań w sprawie dostaw materiałów, narzędzi i osprzętu z należytą starannością i we współpracy z bezpośrednim przełożonym oraz Działem Zamówień Publicznych.
8. Sporządzanie zapotrzebowań na paliwo, płyny, oleje, smary i części zamienne do środków transportu i narzędzi w celu utrzymania ich w sprawności.
9. Prowadzenie postępowań w sprawie dostaw materiałów, narzędzi i osprzętu niezbędnego do realizacji remontów, napraw i usuwania awarii w oparciu o obowiązujące przepisy i regulaminy.
10. Wystawianie i ewidencjonowanie dokumentów RW na materiał i sprzęt niezbędny do realizacji zadań.
11. Rozliczanie czasu pracy pracowników, kierowców i operatorów.
12. Rozliczanie zużycia paliwa przez samochody, ciągniki i sprzęt.
13. Okresowa kontrola stanu technicznego pojazdów, maszyn i urządzeń.
14. Nadzór nad prowadzenie racjonalnej gospodarki materiałami, narzędziami i sprzętem.
15. Przestrzeganie przepisów BHP i p.poż.
16. Zastępowanie Kierownika Działu w czasie jego nieobecności.
17. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora oraz Kierownika RAR będących w gestii działu RIR.
WARUNKI PRACY NA STANOWISKU:
1. Praca wykonywana w budynku dyrekcji Śląskiego Ogrodu Zoologicznego budynek piętrowy z windą.
2. Praca wykonywana w terenie przy dokonywaniu oceny technicznej obiektów i kwalifikacji robót do wykonania.
3. Praca w podstawowym systemie czasu pracy.
- Godziny pracy: 7:00-15:00.
Miejsce pracy:
Promenada Gen. J. Ziętka 7, 41-501 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
ŚLĄSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie i staż pracy: Średnie lub wyższe o profilu technicznym WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie 2. Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (budownictwo, elektrotechnika, mechatronika, czy pokrewne) 3. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych 5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6. Umiejętność sporządzania planów oraz harmonogramów robót 7. Umiejętność organizacji pracy własnej z uwzględnieniem priorytetów i terminów 8. Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. Umiejętność opracowywania danych do postępowań w trybie zamówień publicznych 10. Umiejętność sporządzania wniosków i dokumentów formalnych zgodnie z wymogami administracyjnymi 11. Wiedza z zakresu realizacji robót remontowo-budowlanych 12. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej 13. Umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych i analiz ofert 14. Umiejętność formułowania pism i wniosków urzędowych 15. Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji 16. Umiejętność pracy pod presją czasu 17. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu 18. Rzetelność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji WYMAGANIA DODATKOWE: l. Znajomość przepisów BHP i P. poz., znajomość zagadnień z zakresu remontów obiektów, znajomość zasad wydatkowania środków publicznych. 2. Znajomość zasad zaopatrzenia i gospodarki materiałowej 3. Sumienność 4. Dyspozycyjność 5. Prawo jazdy kategorii B 6. Znajomość programu kosztorysowego 7. Czytanie dokumentacji technicznej 8. Doświadczenie w pracy z zamówieniami publicznymi lub administracją publiczną.
Inne wymagania:
Wykształcenie i staż pracy: Średnie lub wyższe o profilu technicznym WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Obywatelstwo polskie 2. Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu technicznym (budownictwo, elektrotechnika, mechatronika, czy pokrewne) 3. Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu Office 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych 5. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 6. Umiejętność sporządzania planów oraz harmonogramów robót 7. Umiejętność organizacji pracy własnej z uwzględnieniem priorytetów i terminów 8. Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. Umiejętność opracowywania danych do postępowań w trybie zamówień publicznych 10. Umiejętność sporządzania wniosków i dokumentów formalnych zgodnie z wymogami administracyjnymi 11. Wiedza z zakresu realizacji robót remontowo-budowlanych 12. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej 13. Umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych i analiz ofert 14. Umiejętność formułowania pism i wniosków urzędowych 15. Dbałość o poprawny obieg dokumentów i informacji 16. Umiejętność pracy pod presją czasu 17. Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu 18. Rzetelność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji WYMAGANIA DODATKOWE: l. Znajomość przepisów BHP i P. poz., znajomość zagadnień z zakresu remontów obiektów, znajomość zasad wydatkowania środków publicznych. 2. Znajomość zasad zaopatrzenia i gospodarki materiałowej 3. Sumienność 4. Dyspozycyjność 5. Prawo jazdy kategorii B 6. Znajomość programu kosztorysowego 7. Czytanie dokumentacji technicznej 8. Doświadczenie w pracy z zamówieniami publicznymi lub administracją publiczną.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Idzik
Nr telefonu:
666-031-184
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Curriculum Vitae. 2. List motywacyjny. 3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 5. Kserokopie świadectw pracy. 6. Kserokopie zaświadczeń ukończenia kursów / szkoleń w zakresie wynikającym z zakresu czynności. 7. Oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych. 8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz za przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji pańsfrvowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. 9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. 10. Klauzula informacyjna RODO dotycząca rekrutacji. Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niżsąy niż 6% . TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć bezpośrednio w dziale kadr Śląskiego Ogrodu Zoologicznego lub przesłać drogą pocztową do dnia 12.11.2025 r. do godz. 12:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. technicznych oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z podanym adresem zwrotnym. 2. Dokumenty złożone poza toczącymi się procedurami rekrutacyjnymi, oferty dostarczone w niepoprawnie opisach kopertach oraz oferty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. 3. Aplikacje, które wpłyną do Śląskiego Ogrodu Zoologicznego po terminie, nie będą rozpatrywane. W przypadku przesyłania dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem operatora pocztowego za termin uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów aplikacyjnych. 4. ŚOZ zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru bez podawania przyczyny. 5. Kandydaci spełniający vwnogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmów kwalifikacyjnych. 6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.slaskiezoo.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Śląskiego Ogrodu Zoologicznego Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 w Chorzowie. Do pobrania: na www slaskiezoo.nl 1. Regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze, w Śląskim Ogrodzie Zoologicznym. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 3. Wzór oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, o korzystaniu w pełni z praw publicznych, o nie byciu prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe. 4. Klauzula informacyjna RODO dotycząca rekrutacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: do dnia 12.11.2025 r. do godz. 12:00, Godziny : 7:00-15:00

Zaloguj się przez Facebook