StPr/25/5584
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą, uzależnione będzie od posiadanych umiejętności i kwalifikacji. Pracodawca oferuje umowę o pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej, pracę w modelu stacjonarnym, dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz dodatek za wysługę lat. Pracownik może skorzystać z dofinansowania do wypoczynku własnego oraz wypoczynku dzieci, a także z refundacji wypoczynku dzieci. W ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych realizowane są działania na rzecz pracowników. Istnieje również możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem oraz przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i nowelizacja wewnętrznych aktów prawnych Uniwersytetu we współpracy z jednostkami merytorycznymi, koordynowanie wydawania wewnętrznych aktów prawnych na Uniwersytecie, bieżące monitorowanie przepisów prawa krajowego oraz podejmowanie inicjatyw legislacyjnych na rzecz implementowania ich do aktów prawnych Uniwersytetu obsługa posiedzeń Senatu i Rady Uczelni, w tym przygotowywanie uchwał i protokołowanie przebiegu tych posiedzeń, przygotowywanie pełnomocnictw, powołań i upoważnień oraz prowadzenie ich rejestru, przygotowywanie sprawozdawczości Działu Legislacji, prowadzenie rejestrów i zestawień Działu Legislacji. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7:30-15:30.
Miejsce pracy:
Marii Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo lub administracja) lub minimum 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu aktów prawnych w dużej organizacji. Umiejętność interpretacji aktów prawnych, znajomość zasad techniki prawodawczej, dokładność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zespołowej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze posiedzeń oraz protokołowaniu ich przebiegu, a także doświadczenie w pracy na uczelni wyższej i znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo lub administracja) lub minimum 3-letnie doświadczenie w opracowywaniu aktów prawnych w dużej organizacji. Umiejętność interpretacji aktów prawnych, znajomość zasad techniki prawodawczej, dokładność, skrupulatność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy zespołowej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze posiedzeń oraz protokołowaniu ich przebiegu, a także doświadczenie w pracy na uczelni wyższej i znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) za pomocą przycisku APLIKUJ. Termin nadsyłania aplikacji to 07.08.2025 r. Aplikacje nadesłane w okresie pomiędzy terminem nadsyłania aplikacji, a końcem publikacji ogłoszenia, mogą zostać zakwalifikowane do procesu rekrutacji. Pracodawca uprzejmie informuje, że skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Aplikacje Kandydatów przyjmmowane są tylko przez formularz eRecruiter: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d7c2280c38b74d7bb9e36a2db22048e4
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ. https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d7c2280c38b74d7bb9e36a2db22048e4