StPr/25/05905
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Do wynagrodzenia doliczane: 20%premii + stażowe
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji osobowej uczniów, prowadzenie rejestrów wydanych świadectw promocyjnych,
- prowadzenie księgi uczniów,
- prowadzenie księgi arkuszy ocen uczniów, wydawanie i ewidencjonowanie
legitymacji uczniowskich,
- sporządzanie sprawozdawczości statystycznej i informacyjnej w zakresie spraw uczniowskich i dydaktycznych uczniów,
- aktualizacja bazy danych uczniów w programie Sekretariat,
- przechowywanie i zabezpieczenie arkuszy ocen uczniów,
- załatwianie spraw dotyczących ubezpieczenia pracowników Zespołu Szkół od nieszczęśliwych wypadków w ramach ubezpieczenia na życie,
- przechowywanie i nadzór używania pieczęci urzędowych,
- obsługa urządzeń techniki biurowej (komputer, kserograf, telefon i inne),
- współpraca z wicedyrektorami w zakresie dokumentacji szkolnej i spraw uczniowskich,
- zbieranie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji Oświatowej,
- zastępowanie specjalisty w kancelarii - w czasie jej nieobecności,
- załatwianie spraw poza siedzibą Zespołu Szkół.
Miejsce pracy:
Okopowa 55a, 01-043 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zespół Szkół im. M. Konarskiego
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 5)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, 5 lat doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość j. polskiego. Miejsce pracy: Okopowa 55 a (Wola). Godziny pracy: 8-16.
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, 5 lat doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość j. polskiego. Miejsce pracy: Okopowa 55 a (Wola). Godziny pracy: 8-16.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail