SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ

SPECJALISTA DS. UMÓW I ROZLICZEŃ

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 600 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2079

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 600 PLN
Wynagrodzenie: 6600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Firma zapewnia dodatkowo świadczenia pozapłacowe w postaci pakietów medycznych.

Zakres obowiązków:
- Współpraca przy opracowywaniu oraz dokumentowanie realizacji planów remontowych. Organizowanie i udział w procedurach przetargowych na roboty remontowe i usługi eksploatacyjne, w tym m.in. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, współpraca przy opracowywaniu zawiadomień i specyfikacji. Opracowywanie oraz aktualizowanie wzorów umów na roboty budowlane i usługi eksploatacyjne, aneksów, zleceń i porozumień. Udział w wyliczeniach dot. kosztów odpisów na fundusz remontowy oraz jego wydatkowania. Współpraca przy rozliczaniu kosztów procesów remontowych. Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych do realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych oraz rozliczeniu tych inwestycji. Weryfikacja wystawianych przez Administracje Osiedli zleceń na roboty i usługi oraz faktur. Prowadzenie rejestru umów na roboty i usługi remontowe, konserwacyjne, inwestycyjne oraz eksploatacyjne. Przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma mieszkańców oraz pism kierowanych do instytucji zewnętrznych. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki remontowej, konserwacyjnej i inwestycyjnej.
- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: poniedziałek, wtorek, środa: 7:00-15:00, czwartek: 7:00-17:00, piątek: 7:00-13:00.

Miejsce pracy:
Mikołowska 125A, 40-592 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "GÓRNIK"

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: Budownictwo ogólne lub ekonomia lub pokrewne
  • Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: budownictwo ogólne lub ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w spółdzielczości mieszkaniowej. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku: budownictwo ogólne lub ekonomia lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w spółdzielczości mieszkaniowej. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel).

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Elżbieta Rucińska-Kurek

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- Kontakt osobisty z CV + List motywacyjny w godzinach pracy spółdzielni. - Można przesłać CV + List motywacyjny na e-maila: [email protected] - Można również przesłać CV + List motywacyjny na adres siedziby spółdzielni: ul. Mikołowska 125A, 40-592 Katowice

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Dodano: 10.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 311477
Udostępnij:
Dodano: 10.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 311477

Zobacz inne oferty

Do góry