StPr/24/6403
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 6 420 PLN
Zakres obowiązków:
Pracownik jest odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem kont, wykonywaniem backupów, wprowadzaniem aktualizacji do systemów wewnętrznych, dostarczaniem
bieżących informacji dla klientów, komunikowanie się z dostawcami rynkowymi na całym świecie poprzez e-maile i rozmowy telefoniczne oraz uczestniczeniem w wewnętrznych spotkaniach i rozmowach. Pracuje na programach Microsoft Office oraz programach wewnętrznych do obsługi klienta i wprowadzania zmian w systemie.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarządzanie, Finanse, Bankowość lub pokrewne
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- praca w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność, dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office)
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność obliczania wartości aktywów netto. Certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany. Wymagane ukończenie studiów wyższych na kierunku Zarządzanie, Finanse,Bankowość lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami.
Inne wymagania:
umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność obliczania wartości aktywów netto. Certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany. Wymagane ukończenie studiów wyższych na kierunku Zarządzanie, Finanse,Bankowość lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Sylwia Staszewska
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
Skierowanie z pok.103A