StPr/25/0038
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z pielęgnacją, wycinką oraz nasadzeniem drzew i krzewów. Prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód z tytułu odpowiedzialności cywilnej ZDP powstałych w wyniku zdarzeń dotyczących ludzi i mienia. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówień publicznych związanej z zajmowanym stanowiskiem o wartości do 130 000 zł. Obsługa petentów, redagowanie pism i udzielanie informacji w ramach zajmowanego stanowiska.
Pełny zakres obowiązków o naborze na stronie www.drogi.trzebnica.pl
Miejsce pracy:
Łączna 1c, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Powiatowych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Prawo jazdy kat. B
- [Inne] : Wymagania oraz ogłoszenie o naborze na stronie internetowej ZDP www.drogi.trzebnica.pl
Inne wymagania:
[Inne] : Wymagania oraz ogłoszenie o naborze na stronie internetowej ZDP www.drogi.trzebnica.pl
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Cichocka-Szwagrzak
Nr telefonu:
713870617
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon