Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za przygotowanie planu zdolności / personelu dla wielu zespołów w różnych lokalizacjach. Tworzenie harmonogramu BHP, procesy rotacji zmianowej, urlopów, sprawdzanie korespondencji i przekazywanie do Płac, generowanie i publikowanie raportów związanych z WFM.
Analizowanie prognozy klientów oraz rozszerzanie, analizowanie trendów, wzorce przyjazdów i znanych czynniki lub zmiennych, analizowanie jak prognozy odpowiadają rzeczywistości. Analizowanie dostępnych miejsc do zatrudnienia i przekaż te dane do zespołu rekrutacji.
Upewnianie się, że narzędzia, Timesquare, Schedule Manager, Teta są na bieżąco aktualizowane, zbieranie dane z baz danych i porządkowanie ich.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca: kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Doradca ds. Obsługi klienta; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; bardzo dobre umiejętności planowania grafików; umiejętność pracy pod presja czasu, bardzo dobra znajomość narzędzi Timesquare, Schedule Manager, Teta.
Inne wymagania:
Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku Doradca ds. Obsługi klienta; bardzo dobra znajomość Microsoft Office, w szczególności Excel; bardzo dobre umiejętności planowania grafików; umiejętność pracy pod presja czasu, bardzo dobra znajomość narzędzi Timesquare, Schedule Manager, Teta.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Agata Kusiak
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie sala 103A
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 935 PLN
Praca na czas określony: 15.10.2024-15.10.2027 Godzina zakończenia pracy: 17:00