SPECJALISTA DS. WSPARCIA UZYTKOWNIKÓW ORAZ TESTÓW SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

SPECJALISTA DS. WSPARCIA UZYTKOWNIKÓW ORAZ TESTÓW SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2943

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
-udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemów informatycznych (helpdesk),
-testowanie funkcjonalności i wydajności systemów wykorzystywanych w rolnictwie,
-zgłaszanie i raportowanie błędów oraz proponowanie rozwiązań,
-obsługa i podstawowa diagnostyka danych ze stacji meteorologicznych,
-kontakt z doradcami rolniczymi oraz rolnikami w zakresie zgłoszeń i działania systemów,
-współpraca z zespołem IT w celu optymalizacji systemów i poprawy jakości usług,
-współpraca z innymi Ośrodkami Doradztwa Rolniczego.

Miejsce pracy:
Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe
  • Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.


Inne wymagania:
Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV na adres: [email protected], [email protected], Termin: kontakt mailowy
Dodano: 21.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 354217
Udostępnij:
Dodano: 21.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 354217

Zobacz inne oferty

Do góry