StPr/25/2943
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
-udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom systemów informatycznych (helpdesk),
-testowanie funkcjonalności i wydajności systemów wykorzystywanych w rolnictwie,
-zgłaszanie i raportowanie błędów oraz proponowanie rozwiązań,
-obsługa i podstawowa diagnostyka danych ze stacji meteorologicznych,
-kontakt z doradcami rolniczymi oraz rolnikami w zakresie zgłoszeń i działania systemów,
-współpraca z zespołem IT w celu optymalizacji systemów i poprawy jakości usług,
-współpraca z innymi Ośrodkami Doradztwa Rolniczego.
Miejsce pracy:
Sieradzka 29, 60-163 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.
Inne wymagania:
Wymagania: -wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (preferowane kierunki informatyczne), -znajomość systemów obsługi zgłoszeń wsparcia użytkowników, -podstawowa znajomość oprogramowania związanego z rolnictwem lub gotowość do szybkiego wdrożenia, - umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, - komunikatywność i zorientowanie na użytkownika, -gotowość do szybkiego opanowania specyficznych systemów wykorzystywanych w doradztwie rolniczym. Mile widziane: -doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (helpdesk / wsparcie IT / tester), -wiedza lub doświadczenie związane z rolnictwem, -praktyczne korzystanie z Jira Service Management, -doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych, - znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, -certyfikaty potwierdzające znajomość wymienionych obszarów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV na adres: [email protected], [email protected], Termin: kontakt mailowy

Zaloguj się przez Facebook