SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI

SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY I KOMUNIKACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0919

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Umowa o pracę (na czas określony do 33 msc., początkowa na okres próbny 3 msc., z możliwością przedłużenia na stałe)

Zakres obowiązków:
Realizacja zadań i wdrażanie celów strategicznych wynikających ze Strategii rozwoju ponadlokalnego Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku w szczególności w zakresie polityki społecznej, senioralnej, zdrowia oraz Aglomeracyjnego Centrum Danych i Analiz Lokalnych.
1. Wdrażanie, monitoring i sprawozdawczość Strategii rozwoju ponadlokalnego Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej do 2030 roku.
2. Wdrażanie Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027 w obszarze instrumentu Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Kalisko-Ostrowskiej (dalej: ZIT AKO).
3. Animacja, sieciowanie współpracy i realizacja działań na rzecz integracji, budowania i rozwijania trwałych partnerstw terytorialnych, grup tematycznych oraz tworzenie płaszczyzny współpracy w ramach Strategii SAKO.
4. Współpraca z lokalnymi animatorami (koordynatorami).
5. Przeprowadzanie i udzielanie zamówień publicznych w zakresie celów objętych Strategią SAKO.
6. Zgłaszanie propozycji zmian oraz aktualizacji Strategii SAKO.
7. Pełnienie funkcji opiekuna projektów polegającej m.in. na monitorowaniu realizacji projektu oraz podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia ryzyka nieterminowej realizacji projektu w ramach Strategii SAKO.
8. Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych SAKO, Strategii SAKO, tj. organizowanie przedsięwzięć promujących Strategię oraz proces jej wdrażania, opracowywanie informacji nt. realizacji najważniejszych działań komunikacyjnych dla KE, sprawozdań rocznych i końcowych z działalności komunikacyjnej FEW 2021+, opracowywanie biuletynów, publikacji, organizację konferencji, w tym prasowych oraz opracowywanie informacji prasowych, prowadzenie działań na stronie internetowej SAKO oraz w mediach społecznościowych.
9. Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń, spotkań branżowych, warsztatów, konferencji w ramach Strategii SAKO.
10. Przygotowywanie informacji, analiz i zestawień, w tym ad hoc z realizacji Strategii SAKO i Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027.
11. Obsługa i prowadzenie spraw związanych z Komitetem Monitorującym FEW 2021+.
12. Wsparcie Beneficjentów instrumentu ZIT AKO w prawidłowej realizacji obowiązków informacyjno-promocyjnych.
13. Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjno-archiwizacyjna Biura Stowarzyszenia.
14. Prowadzenie kalendarza i dokumentacji dla Zarządu SAKO oraz Dyrektor Biura.
15. Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych Osobowych, tj. wykonywanie obowiązków, o których mowa w art. 39 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO oraz odpowiedzialność przede wszystkim za nadzór nad przestrzeganiem przepisów ochrony danych osobowych oraz za monitorowanie i kontrolę zgodności działań z prawem ochrony danych.
16. Archiwizowanie dokumentów dotyczących powierzonych obowiązków, w tym Strategii SAKO.
17. Identyfikacja i monitoring ryzyka na powierzonym stanowisku pracy, w tym zakresie Strategii SAKO.


Miejsce pracy:
KOLEGIALNA 4, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STOWARZYSZENIE AGLOMERACJA KALISKO-OSTROWSKA

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
  • Wykształcenie: średnie, wyższe lub wyższe magisterskie. Wymagania dodatkowe : wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, politologiczne, administracyjne, studia podyplomowe lub kursy w zakresie pozyskiwania środków unijnych, kurs w zakresie obsługi administracyjno-biurowej. uprawnienia i odpowiedzialność: odpowiedzialność za terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych spraw i obowiązków, właściwe zabezpieczenie dokumentów, pieczęci i innych składników majątkowych, właściwe i zgodne z przepisami realizowanie zadań należących do kompetencji, odpowiedzialność za zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum i przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej Stowarzyszenia, odpowiedzialność za ochronę danych osobowych, za przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa informacji określonych w Polityce Bezpieczeństwa SAKO, przestrzeganie tajemnicy służbowej, prawidłowe korzystanie z przyznanych uprawnień, odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna za nieprzestrzeganie powierzonych obowiązków, wykorzystywanie systemów informatycznych zgodnie z przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych, zapobieganie wystąpienia nadużycia finansowego, tj. utrzymanie wysokich standardów prawnych, etycznych i moralnych oraz przestrzeganie zasad prawości, obiektywności, odpowiedzialności i uczciwości, informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Nienaganna opinia. Umiejętności, wiedza, kompetencje: wymagania niezbędne: znajomość zasad zarządzania projektem oraz rozliczania finansowo-księgowego projektu, rzetelność i terminowość, dokładność i sumienność, wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania, doskonalenie zawodowe zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność współpracy, otwartość na nowe wyzwania, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres, umiejętność redagowania pism; wymagania dodatkowe: znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, znajomość zasad i specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość etyki biznesu; doświadczenie zawodowe: wymagania niezbędne: co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta, z obsługą administracyjno-biurową, doświadczenie w pracy przy wykonywaniu podobnych zadań. wymagania dodatkowe: co najmniej 1 rok w administracji, rodzaj doświadczenia: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, doświadczenie w realizacji działań informacyjno-promocyjno- szkoleniowych, doświadczenie zawodowe w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych, doświadczenie w pracy w zakresie realizacji zadań finansowanych ze środków publicznych; wymagania niezbędne: język angielski na poziomie A1; wymagania dodatkowe: język angielski na poziomie B1 lub język niemiecki na poziomie A1. Możliwe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział m.in. w szkoleniach, kursach, warsztatach, sympozjach, konferencjach.


Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie, wyższe lub wyższe magisterskie. Wymagania dodatkowe : wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, prawnicze, politologiczne, administracyjne, studia podyplomowe lub kursy w zakresie pozyskiwania środków unijnych, kurs w zakresie obsługi administracyjno-biurowej. uprawnienia i odpowiedzialność: odpowiedzialność za terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami wykonywanie powierzonych spraw i obowiązków, właściwe zabezpieczenie dokumentów, pieczęci i innych składników majątkowych, właściwe i zgodne z przepisami realizowanie zadań należących do kompetencji, odpowiedzialność za zgodne z przepisami przekazywanie akt do archiwum i przestrzeganie Instrukcji Kancelaryjnej Stowarzyszenia, odpowiedzialność za ochronę danych osobowych, za przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przestrzeganie zasad bezpieczeństwa informacji określonych w Polityce Bezpieczeństwa SAKO, przestrzeganie tajemnicy służbowej, prawidłowe korzystanie z przyznanych uprawnień, odpowiedzialność porządkowa i dyscyplinarna za nieprzestrzeganie powierzonych obowiązków, wykorzystywanie systemów informatycznych zgodnie z przepisami prawa oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i poufności danych, zapobieganie wystąpienia nadużycia finansowego, tj. utrzymanie wysokich standardów prawnych, etycznych i moralnych oraz przestrzeganie zasad prawości, obiektywności, odpowiedzialności i uczciwości, informowanie przełożonego o stwierdzonych nieprawidłowościach. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ściganie z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Nienaganna opinia. Umiejętności, wiedza, kompetencje: wymagania niezbędne: znajomość zasad zarządzania projektem oraz rozliczania finansowo-księgowego projektu, rzetelność i terminowość, dokładność i sumienność, wiedza specjalistyczna i umiejętność jej wykorzystania, doskonalenie zawodowe zorientowanie na osiąganie celów, kreatywność, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, umiejętność współpracy, otwartość na nowe wyzwania, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres, umiejętność redagowania pism; wymagania dodatkowe: znajomość zagadnień dotyczących funduszy strukturalnych, znajomość zasad i specyfiki funkcjonowania administracji samorządowej, znajomość etyki biznesu; doświadczenie zawodowe: wymagania niezbędne: co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowiskach związanych z obsługą klienta, z obsługą administracyjno-biurową, doświadczenie w pracy przy wykonywaniu podobnych zadań. wymagania dodatkowe: co najmniej 1 rok w administracji, rodzaj doświadczenia: doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, doświadczenie w realizacji działań informacyjno-promocyjno- szkoleniowych, doświadczenie zawodowe w przygotowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków unijnych, doświadczenie w pracy w zakresie realizacji zadań finansowanych ze środków publicznych; wymagania niezbędne: język angielski na poziomie A1; wymagania dodatkowe: język angielski na poziomie B1 lub język niemiecki na poziomie A1. Możliwe podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez udział m.in. w szkoleniach, kursach, warsztatach, sympozjach, konferencjach.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
62 598 52 37

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 08.07.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 256897
Udostępnij:
Dodano: 08.07.2025, 05:11
ID ogłoszenia: 256897

Zobacz inne oferty

Do góry