StPr/25/0980
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
7 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe techniczne, kierunkowe; roczne doświadczenie zawodowe w ofertowaniu w przetargach państwowych, samorządowych; dobra znajomość pakietu Office oraz AutoCad; zakres obowiązków: analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych z procedurą przygotowania oferty dla kontrahentów prywatnych i publicznych; kontakt z klientami z zakresu otrzymywanych zapytań ofertowych; kalkulacja kosztów zgodnie z ustalonym budżetem; jedna zmiana, miejsce pracy: Gliwice
link do oferty:
skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=4547483&cfg=e462c441bc9f465084ae3da7dcf50d96&fromSkk=1751364945431&ejoId=276287&ejorId=159619&comId=20133007
Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
POLIMEX BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 1)
- obsługa programu AutoCad, obsługa pakietu MS Office
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Aleksandra Dąbrowa
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=4547483&cfg=e462c441bc9f465084ae3da7dcf50d96&fromSkk=1751364945431&ejoId=276287&ejorId=159619&comId=20133007