StPr/24/2425
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 266 PLN
+ dodatek za wysługę lat - przy spełnieniu wymagań od 5% do 20%
Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- zapewnia utrzymanie właściwego stanu technicznego podległego oznakowania nawigacyjnego, pływającego oraz organizuje całość spraw związanych z dokonywaniem napraw, konserwacji i remontów w celu utrzymania bezpieczeństwa żeglugi,
- nadzoruje i organizuje prace latarników, serwisu oznakowania nawigacyjnego w celu zapewnienia bieżącej i systematycznej obsługi przez podległych pracowników oznakowania nawigacyjnego,
- planuje i opracowuje plan zakupów narzędzi, części zamiennych, przeglądów technicznych sprzętu, sporządza specyfikacje techniczne na remonty, modernizację w celu zabezpieczenia ciągłości pracy urządzeń i maszyn,
- wystawia dowody Rw i Mm w zakresie prowadzonych spraw oraz zleceń wewnętrznych w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej,
- prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie pracy agregatów, zamówienia paliw do urządzeń, maszyn w celu prawidłowego funkcjonowania,
- obsługuje i kontroluje system monitoringu znaków nawigacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa żeglugi,
- bierze udział w komisjach awaryjnych, odbiorczych dotyczących znaków nawigacyjnych w celu prowadzenia dokumentacji i nadzoru nad przebiegiem napraw,
- w czasie nieobecności kierownika oddziału nawigacyjnego pełni jego obowiązki,
- zatrudnienie od styczeń 2025 r.
Miejsce pracy:
FIŃSKA 5, 72-602 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD MORSKI W SZCZECINIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, Korzystanie z pełni praw publicznych , OBSŁUGA KOMPUTERA, Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, Posiadanie obywatelstwa polskiego , PAKIET MS OFFICE
- Wymagania niezbędne: doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z nawigacją. Znajomość podstaw nawigacji. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji, SEP eksploatacja do 1 KV. W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełnila slużbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia związanego z nawigacją. Znajomość podstaw nawigacji. Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w administracji, SEP eksploatacja do 1 KV. W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełnila slużbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna CHODKOWSKA
Nr telefonu:
91 4403513,519,520
Wymagane dokumenty:
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy m.in. wymagania niezbędne, zakres obowiązków, wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych oraz adres do przesyłania ofert znajdują się na stronie: https://www.ums.goc.pl/informator-urzedowy/praca-w-urzedzie
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon