StPr/25/0142
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
___________ Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.
Zakres obowiązków:
- Analiza potrzeb zakupowych firmy i planowanie zakupów.
- Poszukiwanie nowych dostawców oraz budowanie długoterminowych relacji z istniejącymi.
- Negocjowanie warunków handlowych, cen, terminów dostaw oraz zapisów umów.
- Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości oraz trendów.
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia zgodności zakupów z potrzebami firmy.
- Zarządzanie bazą danych dostawców i produktów.
- Kontrola jakości oraz terminowości dostaw.
- Tworzenie raportów i analiz dotyczących kosztów i efektywności zakupów.
Miejsce pracy:
Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: podstawowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Umiejętność pracy w systemach ERP, Znajomość procesów zakupowych i logistycznych, zdolności negocjacyjne i analityczne, Znajomość rynku dostawców w branży, Umiejętność pracy pod presją czasu i efektywnego zarządzania priorytetami
- Pracodawca oczekuje min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale zakupów. -------- Pożądane cechy osobowe: -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. -Skrupulatność i dbałość o szczegóły. -Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. -Proaktywność i inicjatywa w działaniu. Dodatkowo pracodawca oferuje pracownikom: 1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 2. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy 3. Możliwość realizacji własnych pomysłów, duża swoboda i przestrzeń na samodzielne działanie 4. Pracę w dojrzałej organizacji 5. Prywatną opiekę medyczną w wersji premium i karty Multi Sport Benefity: 1. Prywatna opieka medyczna 2. Służbowy telefon do użytku prywatnego 3. Brak dress codeu 4. Parking dla pracowników
Inne wymagania:
Pracodawca oczekuje min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale zakupów. -------- Pożądane cechy osobowe: -Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole. -Skrupulatność i dbałość o szczegóły. -Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. -Proaktywność i inicjatywa w działaniu. Dodatkowo pracodawca oferuje pracownikom: 1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 2. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy 3. Możliwość realizacji własnych pomysłów, duża swoboda i przestrzeń na samodzielne działanie 4. Pracę w dojrzałej organizacji 5. Prywatną opiekę medyczną w wersji premium i karty Multi Sport Benefity: 1. Prywatna opieka medyczna 2. Służbowy telefon do użytku prywatnego 3. Brak dress codeu 4. Parking dla pracowników
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Doradcy klienta
Nr telefonu:
82 5627687,685,675,676,691,549
Wymagane dokumenty:
cv