StPr/25/0276
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia dla firmy oraz zapewnienie optymalnych warunków współpracy handlowej z obecnymi dostawcami
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących dostawców oraz surowców
- negocjowanie cen i warunków dostaw
- dokonywanie zakupów na potrzeby firmy
- obsługa zamówień i organizacja dostaw
- nadzór nad terminowym zaopatrzeniem firmy w odpowiednie produkty
- kontakt z klientem zagranicznym
- współpraca z innymi działami wewnątrz firmy
- przygotowywanie raportów i zestawień dla Zarządu
Miejsce pracy:
Aleja Wojska Polskiego 100, 18-300 Zambrów, powiat: zambrowski, woj: podlaskie
Pracodawca:
INTERTECH SP.ZO.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- prawo jazdy kategoria - B, Elastyczność, wysoka motywacja, doświadczenie w kontaktach z klientami, dobre maniery. , biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- [Umiejętność 2] : OBSŁUGA PROGRAMU ENOVA365
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : OBSŁUGA PROGRAMU ENOVA365
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
EMILIA CHROSTOWSKA
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail