StPr/25/1063
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
- POZYSKIWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH WYKONAWCÓW USŁUG, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z OBECNYMI PARTNERAMI
- MONITOROWANIE RYNKU W CELU IDENTYFIKACJI NOWYCH MOŻLIWOŚCI ZAKUPOWYCH ORAZ OCENA OFERT POD KĄTEM CEN, JAKOŚCI I TERMINÓW WYKONYWANIA USŁUG
- WSPÓŁPRACA Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NEGOCJOWANIA UMÓW RAMOWYCH I WARUNKÓW HANDLOWYCH, MAJĄCYCH NA CELU UZYSKIWANIE NAJLEPSZYCH WARUNKÓW CENOWYCH I JAKOŚCIOWYCH
- ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁAMI PRODUKCJI I SPRZEDAŻY W CELU ZAPEWNIENIA TERMINOWEJ DOSTĘPNOŚCI I NIEZBĘDNYCH USŁUG
- KOORDYNACJA DZIAŁAŃ Z DZIAŁEM JAKOŚCI I WYDZIAŁAMI PRODUKCYJNYMI W CELU WERYFIKACJI ZGODNOŚCI REALIZOWANYCH USŁUG Z WYMOGAMI FIRMY
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, WPROWADZANIE DANYCH ZAKUPOWYCH DO SYSTEMU ERP
- REGULARNA ANALIZA WYDATKÓW I KOSZTÓW ZAKUPOWYCH ORAZ PROPONOWANIE USPRAWNIEŃ
- TWORZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DOSTAWCÓW USŁUG, W TYM OCENA DOSTAWCÓW
- WDRAŻANIE I UTRZYMYWANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA INFORMACJAMI O DOSTAWCACH W CELU ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI AKTUALNYCH I PRECYZYJNYCH DANYCH
- NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ ZAMÓWIONYCH USŁUG PRZEZ WYKONAWCÓW ORAZ IDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE POTENCJALNYCH PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ USŁUG
- ANALIZA I PROGNOZOWANIE TRENDÓW ZAKUPOWYCH W CELU ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI DOSTAW USŁUG I MINIMALIZACJI RYZYKA OPERACYJNEGO
Miejsce pracy:
00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA "GRYFIA" SPÓŁKA AKCYJNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
- SAMODZIELNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 2)
- WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE LUB EKONOMICZNE - PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH - BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI BIZNESOWYCH - ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS Office - BIEGŁOŚĆ W OBSŁUDZE PROGRAMÓW TAKICH JAK Exel, Word i Outlook - DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY: UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO PLANOWANIA ZADAŃ I ZARZĄDZANIA PRIORYTETAMI W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU - ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM: UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZANIE KORESPONDENCJI ROZMÓW BIZNESOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM - UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA/ ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ JEJ KOMPLETOWANIA I ARCHIWIZOWANIA - ZDOLNOŚĆ DO PRACY ZESPOŁOWEJ: UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, W TYM Z PRODUKCJĄ I SPRZEDAŻ, W CELU ZAPEWNIENIA PŁYNNOŚCI PROCESÓW ZAKUPOWYCH - ELASTYCZNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ADAPTACJI: GOTOWOŚĆ DO PRACY W ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚRODOWISKU ORAZ ZDOLNOŚĆ SZYBKIEGO DOSTOSOWANIA SIĘ DO NOWYCH WYZWAŃ I TECHNOLOGII - MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEMYSŁU STOCZNIOWEGO
Inne wymagania:
WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE LUB EKONOMICZNE - PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH - BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI BIZNESOWYCH - ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS Office - BIEGŁOŚĆ W OBSŁUDZE PROGRAMÓW TAKICH JAK Exel, Word i Outlook - DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY: UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO PLANOWANIA ZADAŃ I ZARZĄDZANIA PRIORYTETAMI W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU - ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM: UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZANIE KORESPONDENCJI ROZMÓW BIZNESOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM - UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA/ ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ JEJ KOMPLETOWANIA I ARCHIWIZOWANIA - ZDOLNOŚĆ DO PRACY ZESPOŁOWEJ: UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, W TYM Z PRODUKCJĄ I SPRZEDAŻ, W CELU ZAPEWNIENIA PŁYNNOŚCI PROCESÓW ZAKUPOWYCH - ELASTYCZNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ADAPTACJI: GOTOWOŚĆ DO PRACY W ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚRODOWISKU ORAZ ZDOLNOŚĆ SZYBKIEGO DOSTOSOWANIA SIĘ DO NOWYCH WYZWAŃ I TECHNOLOGII - MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEMYSŁU STOCZNIOWEGO
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail