StPr/25/0695
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie zawodowe, zdolność analityczna, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra znajomość MS Office, szczególowe MS Excel, doświadczenie na analogicznym stanowisku, min. 1 rok.
Zakres obowiąków:
Prowadzenie nadzoru nad terminowością realizacji zamówień oraz kontrola stanów magazynowych
Nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami, negocjowanie warunków i monitorowanie jakości dostaw
Określanie potrzeb zakupowych, opracowywanie harmonogramów zakupów i dostaw
Negocjacje, procesowanie zamówień i umów
Badanie rynku dostawców, monitorowanie trendów cenowych i identyfikacja potencjalnych dostawców
Weryfikacja poprawności dokumentów dostawy i faktur z zamówieniami,
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie ERP,
Współpraca z innymi działami
Miejsce pracy:
63-720 Biały Dwór, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
GOOD JOB POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdolnosc analityczna, umiejętność pracy pod presją czasu
- [Umiejętność 2] : Doświadczenie na analogicznym stanowisku, min.1 rok [Umiejętność 1] : Dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Doświadczenie na analogicznym stanowisku, min.1 rok [Umiejętność 1] : Dobra znajomość MS Office, szczególnie MS Excel
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
537723932
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
kontakt telefoniczny, kontakt e-mail
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail