StPr/25/1064
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
• wybór i dokumentowanie zakupów u kwalifikowanych dostawców
• zapewnienie materiałów, surowców w celu realizacji prób i zamówień produkcyjnych
• monitorowanie i ocena sprawności dostawców (ranking dostawców)
• składanie reklamacji do dostawcy w przypadku dostawy niezgodnej
• koordynacja działań wiążących zakupy i produkcję
• nadzór nad bezpieczeństwem dostaw
• negocjacje cen i terminów płatności, dostaw
• optymalizacja kosztów zakupowych
• współpraca z działem sprzedaży w zakresie przygotowywania ofert, dostarczanie informacji o cenie tworzyw, ostatnich zleceniach produkcyjnych, MOQ, brakowości
Miejsce pracy:
32-432 Pcim 1512, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
KLGS SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- negocjacje w biznesie, dobra komunikatywność przez telefon, obsługa komputera Word, Excel, Power Point
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Rapciak
Nr telefonu:
122743223
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook