StPr/25/0538
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
Wsparcie kierownika produkcji w działaniach zabezpieczania ciągłości surowców – rozwiązywanie bieżących tematów, pilnowanie terminów i porządku w działaniach.
Realizowanie planów zakupowych – dbanie o dostępność materiałów i komponentów potrzebnych do produkcji.
Monitorowanie stanów magazynowych i zapotrzebowania – tak, aby niczego nie brakowało i wszystko było na czas.
Analiza danych dotyczących materiałów, dostaw i zapotrzebowania w celu optymalizacji procesów zakupowych.
Identyfikacja i poszukiwanie najlepszych dostawców na rynku na podstawie analizy jakości, cen i warunków współpracy.
Prowadzenie negocjacji handlowych oraz budowanie trwałych, strategicznych relacji z dostawcami.
Kontakt z dostawcami – zamawianie materiałów, ustalanie terminów dostaw, negocjowanie warunków.
Miejsce pracy:
Nadmeńska 5C, 05-230 Kobyłka, powiat: wołomiński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
ENJOY THE CAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: zasadnicze branżowe
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- prawo jazdy kat B
- Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Inne wymagania:
Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie: B2 - wyższy średnio zaawansowany
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karolina Owczarek
Nr telefonu:
+48573504551
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail