StPr/25/1367
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
system premiowy
Zakres obowiązków:
- Optymalny dobór dostawców, prowadzenie procesu ofertowania oraz zakupu produktów i usług oferowanych w sieci.
- Negocjowanie umów i warunków handlowych z dostawcami.
- Badanie i analiza rynku DIY pod kątem budowania oferty oraz portfolio dostawców.
- Planowanie aktywności promocyjnych dla sieci, nadzór i kontrola realizacji oraz wyniku.
- Nadzór nad jakością, terminowością dostaw i obsługa procesu reklamacji.
- Analiza ryzyka w procesach związanych z zakupami.
- Przygotowywanie i wdrażanie strategii podległych kategorii produktowych.
- Monitorowanie rynku oraz analiza działań konkurencji.
- Raportowanie wyników zakupowych oraz działań marketingowych.
- Uczestniczenie w targach firmowych i innych wydarzeniach firmowych.
Włocławek, zasięg promień 50 km.
Miejsce pracy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
MAJSTER BUDOWLANE ABC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Office
- wykształcenie min. średnie; doświadczenie w dziale zakupu lub dziale sprzedaży (najchętniej w DIY); doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata); prawo jazdy kat. B; zdolności negocjacyjne; znajomość technik sprzedaży i negocjacji; dobra organizacja pracy własnej i nastawienie na realizację założonych celów; dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność pracy z systemami CRM; wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja
Inne wymagania:
wykształcenie min. średnie; doświadczenie w dziale zakupu lub dziale sprzedaży (najchętniej w DIY); doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 2 lata); prawo jazdy kat. B; zdolności negocjacyjne; znajomość technik sprzedaży i negocjacji; dobra organizacja pracy własnej i nastawienie na realizację założonych celów; dobra znajomość pakietu MS Office oraz umiejętność pracy z systemami CRM; wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne; samodzielność, fachowość, innowacyjność, determinacja
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paweł Wysocki
Nr telefonu:
530575706
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail