SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KONTRAKTOWANIA WYDATKÓW

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ I KONTRAKTOWANIA WYDATKÓW

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2646

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia;
2. Sporządzanie dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia (w szczególności ogłoszeń,zaproszeń do złożenia oferty, informacji o wynikach, umowy, protokołów);
3. Prowadzenie systematycznej współpracy ze wszystkimi osobami uczestniczącymi w postępowaniach o zamówienia w zakresie sporządzania dokumentacji w okresie planowania i przygotowywania postępowań;
4. Udział w komisji przetargowej w charakterze przewodniczącego/członka.

Miejsce pracy:
Śląska 9, 25-328 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO W KIELCACH

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania postępowań przetargowych; - bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne; - umiejętności tworzenia oficjalnych pism i wiadomości; - biegła obsługa komputera, w tym programów z pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - znajomość prowadzenia procedur związanych z wydatkowaniem środków pochodzących z Unii Europejskiej; - predyspozycje i umiejętności kandydata: samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania postępowań przetargowych; - bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne; - umiejętności tworzenia oficjalnych pism i wiadomości; - biegła obsługa komputera, w tym programów z pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych; - znajomość prowadzenia procedur związanych z wydatkowaniem środków pochodzących z Unii Europejskiej; - predyspozycje i umiejętności kandydata: samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętności analityczne, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 366 47 91 wew. 130, 131

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie: 1. CV w formacie PDF 2. Informacji o dostępności (od kiedy mogą rozpocząć pracę). Dokumenty proszę przesyłać na adres: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą telefoniczny: 41 366 47 91 wew. 130, 131 lub drogą elektroniczną: [email protected]
Dodano: 05.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 346264
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 346264

Zobacz inne oferty

Do góry