StPr/25/0050
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 100 PLN
Zakres obowiązków:
1. Bieżąca obsługa postępowań o udzielenie zamówienia od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy.
2. Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i informacji.
3. Realizacja bieżących zadań administracyjnych.
4. Segregacja, archiwizacja dokumentacji przetargowej.
5. Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą.
Miejsce pracy:
Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Pracodawca:
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Przygotowanie i udzielanie zamówień zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, Prawo zamówień publicznych
- doświadczenie na podobnym stanowisku - dopuszczalne po stronie Wykonawcy umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
Inne wymagania:
doświadczenie na podobnym stanowisku - dopuszczalne po stronie Wykonawcy umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
42 637 13 22
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail