StPr/25/0280
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
Samodzielne prowadzenie czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Trzebnicy z zastosowaniem procedur i trybów określonych właściwymi przepisami w tym przewidzianą ustawą Prawo zamówień publicznych (planowanie, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, sporządzanie SWZ, przygotowanie i publikacja ogłoszeń, ocena ofert, przygotowanie protokołów, informacji, odpowiedzi, itp.), kompleksowe przygotowanie i prowadzenie pod względem formalno-prawnym postepowań o udzielenie zamówień publicznych, których przedmiotem są dostawy, usługi i roboty budowlane, zgodnie w wymogami Prawo zamówień publicznych i regulacjami wewnętrznymi,, czytanie, analizowanie i weryfikacji dokumentacji technicznych i kosztorysów
Miejsce pracy:
Łączna 1c, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Zarząd Dróg Powiatowych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- [Inne] : ogłoszenie o naborze na stronie internetowej ZDP Trzebnica www.drogi.trzebnica.pl
Inne wymagania:
[Inne] : ogłoszenie o naborze na stronie internetowej ZDP Trzebnica www.drogi.trzebnica.pl
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Cichocka-Szwagrzak
Nr telefonu:
71-387-06-17
Wymagane dokumenty:
CV.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon