StPr/25/0618
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 296 PLN
pierwsza umowa na okres próbny 3 m-ce, następna na okres 12 miesięcy, docelowa na czas nieokreślony, do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
- samodzielne przeprowadzanie procedur o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- opracowywanie treści SWZ/Zaproszeń do złożenia oferty,
- przekazywanie ogłoszeń dotyczących prowadzonych postępowań do krajowych i europejskich publikatorów (e-Zamówienia, e-Notices),
- publikacja na stronie internetowej Zamawiającego treści związanych z prowadzonymi postępowaniami,
-przygtowywanie treści odpowiedzi na pytania Wykonawców,
- uczestniczenie w pracah komisji przetargowych z uwzględnieniem badania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- sporządzanie projektów umów,
- archiwizacja prowadzonych postępowań.
Godziny pracy 7-15
Miejsce pracy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja/prawo
- Mile widziane 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze specjalizacji stanowiska oraz podyplomowe studia Prawo zamówień publicznych. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pracy w krótkim reżimie czasowym.
Inne wymagania:
Mile widziane 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze specjalizacji stanowiska oraz podyplomowe studia Prawo zamówień publicznych. Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pracy w krótkim reżimie czasowym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Pawlak
Nr telefonu:
261321620
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne, które należy składać: CV i List motywacyjny. Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć klauzulę o treści " Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych w celu rekrutacyjnym".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon