StPr/25/1189
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
5 500 PLN
zatrudnienie od 01.09.2025r. lub wcześniej po załatwieniu formalności
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów związanych z procesem postępowania o udzielenie zamówień publicznych
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Udział w komisji przetargowej,
Prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
Przygotowywanie projektów umów w sprawie udzielania zamówienia publicznego,
Prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań
Miejsce pracy:
Batorego 17-19, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania - Wykształcenie wyższe (preferowanie kierunki: prawo, ekonomia, administracja) - Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi - Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych - Samodzielność i praca zespołowa - Systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków - Umiejętność pracy pod presją czasu
Inne wymagania:
Wymagania - Wykształcenie wyższe (preferowanie kierunki: prawo, ekonomia, administracja) - Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi - Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych - Samodzielność i praca zespołowa - Systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków - Umiejętność pracy pod presją czasu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Kandydaci proszeni są o składanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres: Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w Toruniu Sekretariat ul. Batorego 17/19 87-100 Toruń z dopiskiem OFERTA PRACY na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych lub mailowo na adres [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail