StPr/25/0887
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Kompleksowe planowanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
jednostki, w szczególności tym m.in.:
- sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówień oraz sprawozdań z udzielonych
zamówień publicznych, zgodnie z ustawą PZP i stosownymi aktami wykonawczymi;
- opracowywanie niezbędnych dokumentów postępowania, stosownie do trybu postępowania
(ogłoszenia, specyfikacja warunków zamówienia, umowa i inne);
- współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego;
- weryfikacja dokumentów poprzedzających wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia
publicznego przygotowanych przez wnioskujące komórki organizacyjne w zakresie zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa;
Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy w zespole
- [Umiejętność 2] : znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o pracownikach samorządowych, - doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych [Umiejętność 1] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych; [Inne] : - wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów z zakresu zamówień publicznych; - co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach w obszarze zamówień publicznych;
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o pracownikach samorządowych, - doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych [Umiejętność 1] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych; [Inne] : - wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów z zakresu zamówień publicznych; - co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach w obszarze zamówień publicznych;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Czapla
Nr telefonu:
322411270
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - e-dostęczenia AE:PL-90720-85195-JVFCH-28