SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0887

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN

Zakres obowiązków:
Kompleksowe planowanie i organizowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
jednostki, w szczególności tym m.in.:
- sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówień oraz sprawozdań z udzielonych
zamówień publicznych, zgodnie z ustawą PZP i stosownymi aktami wykonawczymi;
- opracowywanie niezbędnych dokumentów postępowania, stosownie do trybu postępowania
(ogłoszenia, specyfikacja warunków zamówienia, umowa i inne);
- współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowań
o udzielenie zamówienia publicznego;
- weryfikacja dokumentów poprzedzających wszczęcie postępowań o udzielenie zamówienia
publicznego przygotowanych przez wnioskujące komórki organizacyjne w zakresie zgodności
z obowiązującymi przepisami prawa;

Miejsce pracy:
Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Pracodawca:
Miejski Zarząd Ulic i Mostów

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, doświadczenie w pracy w zespole
  • [Umiejętność 2] : znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o pracownikach samorządowych, - doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych [Umiejętność 1] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych; [Inne] : - wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów z zakresu zamówień publicznych; - co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach w obszarze zamówień publicznych;


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość ustaw: o samorządzie gminnym o pracownikach samorządowych, - doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych [Umiejętność 1] : znajomość ustawy prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy prawo zamówień publicznych; [Inne] : - wykształcenie wyższe, mile widziane ukończenie studiów z zakresu zamówień publicznych; - co najmniej roczne doświadczenie na stanowiskach w obszarze zamówień publicznych;

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Czapla

Nr telefonu:
322411270

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - e-dostęczenia AE:PL-90720-85195-JVFCH-28
Dodano: 18.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 317386
Udostępnij:
Dodano: 18.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 317386

Zobacz inne oferty

Do góry