StPr/25/0562
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 300 PLN
jedna zmiana 8:00-16:00
Zakres obowiązków:
Kompleksowe przygotowanie ofert przetargowych zgodnie z prawem zamówień publicznych. Analizowanie SIWZ, załączników do SIWZ, umów i innych dokumentów przetargowych. Bieżące śledzenie ogłoszeń z zakresu zamówień publicznych. Opracowywanie projektów zapytań, odpowiedzi na wezwania zamawiających. Organizacja gwarancji ubezpieczeniowych/bankowych, należyte wykonania umowy, gwarancji wadialnych. Zabezpieczenie dokumentacji prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz postępowań zakupowych i jej archiwizowanie po zakończonym postępowaniu. Współpraca z działem handlowym. Przygotowywanie ofert handlowych oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe.
Miejsce pracy:
Targowisko, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość pakietu Office (Word, Exel)
- Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
Inne wymagania:
Bardzo dobra organizacja pracy, sumienność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy pod presją czasu. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym. Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Natasza Bała
Nr telefonu:
122897016
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV na e-maila