StPr/25/3224
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 do 3 350 PLN
Zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI (do 5025 zł w przypadku 0,75 etatu)
Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
2. Sporządzanie dokumentów zamówienia. W tym projektów specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) przy współpracy z komórkami organizacyjnymi WCI oraz treści ogłoszeń lub zaproszeń do udziału w postępowaniach;
3. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami;
4. Sporządzanie projektów protokołów oraz rozstrzygnięć postępowań o udzielenie zamówienia publicznego;
5. Przekazywanie ogłoszeń o publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, zamieszczanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, na Platformie Zakupowej;
6. Prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
7. Sporządzanie dokumentacji, raportów, analiz dotyczących realizowanych działań;
8. Udział w pracach komisji przetargowej w postępowaniach o zamówienia publiczne realizowane w ramach działu;
9. Przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz szacowanie wartości zamówienia;
10. Prowadzenie rejestru umów;
11. Udzielenie zamówień poniżej progu stosowania ustawy;
12. Archiwizowanie dokumentacji zakończonych postępowań.
Od 0,5 do 0,75 etatu.
Forma i termin składania ofert:
1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego
Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.
2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:
Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 17.10.2025r. do godziny 15:00.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.
4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Inne informacje:
Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Dodatkowych informacji udziela:
p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-14.00
Oferta dostępna w sali E, C, A.
Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Wrocławskie Centrum Integracji
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE. 2. Nieposzlakowana opinia. 3. Wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja). 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. 6. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 7. Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań po stronie Zamawiającego w ciągu ostatnich 5 lat; 8. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa na tle seksualnym oraz z przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: - Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, - Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO; - Ustawy o zatrudnieniu socjalnym; - Ustawa o finansach publicznych, 2. Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, 3. Znajomość zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez WCI, znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, 4. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet), 5. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole, 6. Bardzo dobra organizacja pracy, 7. Systematyczność i operatywność, 8. Umiejętność poprawnego formułowania pism, 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE. 2. Nieposzlakowana opinia. 3. Wykształcenie wyższe (preferowane prawo lub administracja). 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. 6. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą. 7. Min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu postępowań po stronie Zamawiającego w ciągu ostatnich 5 lat; 8. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa na tle seksualnym oraz z przestępstwa określone w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 1939) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: - Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024, poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, - Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO; - Ustawy o zatrudnieniu socjalnym; - Ustawa o finansach publicznych, 2. Umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych, 3. Znajomość zagadnień związanych z zadaniami realizowanymi przez WCI, znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego, 4. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet), 5. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole, 6. Bardzo dobra organizacja pracy, 7. Systematyczność i operatywność, 8. Umiejętność poprawnego formułowania pism, 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny; - Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem; - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia; - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego; - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE (patrz - załącznik "Oświadczenie"); - Zaświadczenie o niekaralności (patrz - załącznik "Oświadczenie"); - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (patrz - załącznik "Oświadczenie"); - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku (patrz - załącznik "Oświadczenie"); - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. - W przypadku zawarcia umowy niezbędne będzie dostarczenie aktualnego zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2016 poz. 902 ze zm.)".
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta