StPr/24/1966
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
+ premia + prowizja
Zakres obowiązków:
• przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą „Prawo Zamówień Publicznych”,
• sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej
• kompleksowa obsługa postępowania przetargowego od momentu jego wszczęcia do podpisania umowy,
• realizacja określonych celów sprzedażowych,
• współpraca z działem handlowym i Przedstawicielami,
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,
• monitoring rynku zamówień publicznych
Miejsce pracy:
59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
J.CHODACKI, A.MISZTAL MEDICA SPÓŁKA JAWNA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie wyższe, znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, mile widziani absolwenci,
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe, znajomość obsługi programu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego Excel, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków i aktywność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów, nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odpowiedzialność, mile widziani absolwenci,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV+ list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail