SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2469

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane, w tym: współpraca z komórkami wnioskującymi w zakresie przygotowywania postępowań przetargowych, udział w pracach komisji przetargowych, ocena formalnoprawna składanych ofert, prowadzenie korespondencji związanej z realizowanymi postępowaniami przetargowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawieraniem umów, sporządzanie wystąpień do właściwych instytucji kontrolujących oraz audytujących przebieg postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie rejestru zamówień publicznych.

Miejsce pracy:
Paderewskiego 5, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dobra znajomość pakietu MS Office
  • [Umiejętność 2] : Wysoki standard etyki zawodowej, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielności w działaniu. [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi i prowadzenia posępowań na platformach zakupowych tj. Baza konkurencyjności, e-zamówienia, e-notices 2, open nexus [Inne] : Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia), znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy finansów publicznych, doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism dotyczących od wołań, protokołów.


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Wysoki standard etyki zawodowej, bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielności w działaniu. [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi i prowadzenia posępowań na platformach zakupowych tj. Baza konkurencyjności, e-zamówienia, e-notices 2, open nexus [Inne] : Wykształcenie wyższe (preferowane: prawo, administracja, ekonomia), znajomości przepisów z zakresu: ustawy prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy finansów publicznych, doświadczenia w tworzeniu: dokumentacji, wzorów umów, pism dotyczących od wołań, protokołów.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Bogumiła Zblewska-Zając

Nr telefonu:
598414522

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 28.11.2024, 04:30
ID ogłoszenia: 91684
Udostępnij:
Dodano: 28.11.2024, 04:30
ID ogłoszenia: 91684

Zobacz inne oferty

Do góry